Заробляти в Інтернеті просто. Якщо знаєш ЯК!

СПОСОБИ ЗАРОБІТКУ

Головна » Статті » ОПТИМІЗАЦІЯ САЙТУ

У категорії матеріалів: 15
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

Щодня в інтернеті з'являється не менше тисячі нових сайтів. Кожен творець сайту виношує плани по його популяризації серед інтернет-користувачів. Новачки часто не знають, з якого боку підійти до питання (та і чи треба взагалі цим займатися?), вважаючи, що рано чи пізно сайт мимоволі пропишеться в каталогах і пошукових машинах. Але ж чудес не буває! Колись, ще на зорі інтернету, можливо, так траплялося.

Ентузіасти-каталогізатори розшукували і складали описи для цікавих сайтів. У наш час це швидше виключення, ніж правило. Веб-майстрам доводиться самостійно освоювати секрети оптимізації і розкручування. Конкуренти постійно дихають в потилицю, тому чим швидше "пропишешся і розкрутишся”, тим більше прибутку принесе сайт. Ні, звичайно, в нашому випадку не йдеться про розкручування мотка дроту або про прописку в Москві. Ми говоримо на сленгові, який розуміють лише вузькі фахівці. І якщо ви читаєте цей розділ, означає, вирішили залучитися до ремесла і повинні освоїти цю мову.

ОПТИМІЗАЦІЯ САЙТУ | Переглядів: 797 | Додав: pidberezkiy | Дата: 06.06.2010 | Коментарі (0)

Успішне просування сайту неможливе без дотримання певних законів, які, власне, і обумовлюють послідовність дій будь-якого, у тому числі і початківця, "раскрутчика”. На "мережевому” сленгові "розкруччик” - це людина, що займається популяризацією сайту середовище користувачів. Він "прописує” сайти в пошукових системах і каталогах, займається розміщенням посилань і банерів. Таким чином "розкручування” робить максимально можливу кількість дій, в результаті яких сайт опиниться у ряді самих відвідуваних. Нога в ногу з "розкручуванням” працює "оптимізатор”. Він покращує текст на сторінці, роблячи його легким для читання для пошукових машин. Причому робота над текстом має на увазі рівномірне розміщення ключових слів, які заздалегідь слід визначити і "вмонтувати” в текст. І те, і інше заняття не віддільні один від одного, оскільки є частинами єдиного цілого.

У принципі, кожен в змозі освоїти цю професію - тут немає нічого складного, - доведеться лише вивчити деякі речі, про які піде мова нижче. Поважаючий себе веб-майстер зобов'язаний бути ще і оптимізатором. Інакше ситуація почне нагадувати знамениту мініатюру Аркадія Райкина один пришиває до піджака рукава, інший - гудзики, третій - підкладку, а у результаті ніхто ні за що не відповідає. Пустити процес на самоплив, довірити пошуковій машині мимовільну індексацію, означає, занапастити весь бізнес. Адже тільки уручну можна задати правильні слова, по яких стануть приходити потрібні люди. Наприклад, якщо інтернет-магазин спеціалізується на торгівлі кормом для домашніх тварин, абсолютно не потрібне, щоб до його сторінок зверталися люди, отримання силосу, що цікавляться технологією. Тобто в даному випадку ключове слово "корм” вже не підходить. Якщо нецільові відвідувачі зайдуть, вони зрозуміють, що не туди потрапили, і нічого не придбають. Якщо веб-майстра цікавить перш за все кількість, а не якість, можна і залишити це ключове слово. У іншому випадку необхідно знову оптимізувати сторінку.

ОПТИМІЗАЦІЯ САЙТУ | Переглядів: 761 | Додав: pidberezkiy | Дата: 06.06.2010 | Коментарі (0)

Для того, щоб оцінити, як необхідно поступати з інформацією на сайті, потрібно зрозуміти роботу пошукових машин. Звичайно, приходивши на сайт, пошуковий робот "сканує” сторінки, розставляючи акценти на словах, що часто зустрічаються, а також словах, виділених тегами < hl> < /hl>, < h2> < /h2> і < b> < /b> (hi h2 - заголовки першого і другого рівня, тег "b" - означає жирний шрифт).

Заголовкам надається особливе значення. Саме вони сигналять пошуковому роботу про те, яку тему розвиває сторінка. Дуже важливі для пошукачів і теги . У межах цих тегів задаються ключові слова і опис. Принципово важливо правильно вказати слова, по яких ви хочете бути проіндексованими. Мабуть, найважливішим тегом був і залишається тег < title>. Все, що вказано в його обрамленні, є головним і індексується в першу чергу. За допомогою цього тега пошуковий робот визначає тематику сторінки і таким чином групує результат видачі в пошуковій машині. Тепер уявіть, що трапиться, якщо заголовок буде неправильно прописаний. Наприклад, проаналізуйте ось такий текст: "Полювання на пристижний район, або Як правильно зняти квартиру в Києві”. Вам зрозуміло, про що стаття? Правильно про переїзди з міста в місто і зніманнях квартир. Робот же навряд чи зрозуміє метафору. Він виділить слова "полювання”, "зміна”, "місце”, "зняти”, "квартира”, ”Київ”. Це і є ключові слова, які слід указувати в тегові.

. Слово "полювання” відноситься до полювання і зрозуміє роботом саме в цьому контексті. Слова "зміна, швидше за все, будуть віднесені до процесу навчання. "Зняти” - щось, пов'язане з одягом. А ось власне "місце” і "Київ” можуть бути віднесені до нерухомості, проте за цими словами скажена конкуренція, і навряд чи вам вдасться вийти по ним хоч би на третю сторінку пошуку. Було б правильніше скласти заголовок таким чином: ”собливості ринку столичної нерухомості, або Як я переїхав до Києва". Ключові слова в цьому випадку: "особливості ринку", "столична нерухомість”, "переїхати до Києва". Відчуваєте різницю? Тому відноситеся до заголовків дбайливо - вони вас годують і поять.

 Тепер про заголовки першого і другого рівня. Разом з тегом < title>, < hl> і < h2> сигналізують роботу про важливість того, що знаходиться в їх межах. Це найголовніші слова на сторінці, які ви повинні ретельно продумати. Шрифт, яким виводиться текст, тут дуже великий, що деколи виглядає непривабливо. Дійсно, якщо на сторінці все дрібне і раптом зустрічається слово гігантського розміру, читач може неправильно зрозуміти автора. Тому багато хто з веб-майстрів вважає своїм обов'язком одурювати пошукачів, роблячи заголовки < hl>, < h2> нормальними для сприйняття за можливостей каскадної таблиці стилів. У цій таблиці можна задати розміри будь-якого шрифту на сторінці, у тому числі і заголовків першого і другого рівня. Адміністрація пошукових сервісів не любить, коли з ними хитрять, і часто "банить” подібних, умільців.

 Фраза типу "а звідки їм знати, що  мій звичайний заголовок - насправді < u>?" в даному випадку недоречно. Завжди знайдеться людина яка  захоче усунути конкурента, настукавши на нього в пошукові системи. Не рискуйте. У разі бана складно довести тому ж Яндексу, що ти на справді "білий і пухнастий". Отже, поєднуючи всі описані можливості основний заголовок, теги , заголовки першого і другого рівня, слова, виділені жирним шрифтом, ми оптимізуємо сторінку під пошукові системи.

Робимо її читаною саме для них з єдиною метою - бути на перших сторінках у видачі Яндекса (Рамблера, Гугла або Апорту). Припустимо, ви всі зробили так, як описано вище, але з пошукачів до вас йде значно менше людей чим вам того хотілося. ”Чому ж так відбувається, - дивуєтеся ви, - адже мій сайт стоїть на першому місці по словосполученню "Новий рік"? Вся річ у тому, що частота запитів за окремими словами неоднакова. По-перше, Новий рік буває всього раз на рік, і інтерес до цього свята виникає приблизно за місяць до його настання. Тільки в грудні ви зможете по-справжньому оцінити, що означає перша позиція в рейтингу. По-друге, різні слова по-різному сортуються у видачі. Одні вводяться частіше, інші - рідше. Деякі по кількостях запитів доходять до сотень тисяч в місяць, інші же ледве набирають тисячу.

ОПТИМІЗАЦІЯ САЙТУ | Переглядів: 828 | Додав: pidberezkiy | Дата: 06.06.2010 | Коментарі (0)

Щільність ключових слів, або - на сленгові веб-майстрів -"ключовики”, - кількість важливих слів (тих, на яких розставляються акценти) в тексті, виражена у відсотках. Якщо уривок тексту містить 100 слів, а кількість ключевиків в ньому рівна восьми, то щільність ключових слів складе 8%. Два-три ключових слова на статтю, звичайно ж, не справлять належного враження на пошукову машину - вона їх просто не відмітить. Занадто часте вживання ключовиків, навпаки, викличе у пошукової машини бажання пессимізорувати сторінку, тобто понизити її рейтинг в результатах пошуку.
ОПТИМІЗАЦІЯ САЙТУ | Переглядів: 1142 | Додав: pidberezkiy | Дата: 06.06.2010 | Коментарі (0)

Досвідчені оптимізатори розрізняють два основних типи ключових слів - низькочастотні і високочастотні.

Останні є словами (або виразами), які можна найчастіше зустріти при складанні пошукових запитів по тому або іншому тематичному напряму. Відповідно, низькочастотних - це слова, що зустрічаються украй рідко в межах конкретної тематики. Люди, що "з'їли собаку” на пошуковій оптимізації, чудово знають, як важливо правильно наповнити сайт ключовими словами. Але не тільки наповнення сайту ключовиками є сходинкою до успіху. Важливо також визначити правильне співвідношення низько і високочастотних на сторінці. Варто злегка прочинити завісу таємниці щодо професійних підходів до вибору ключових слів в процесі розкручування сайту. Як правило, професійні оптимізатори йдуть в цьому випадку двома шляхами.

Перший шлях полягає в наповненні вмісту сайту незначною кількістю високочастотних ключових слів в різних місцях і з різними акцентами. Частина високочастотників може стояти на початку сторінки і бути посиланнями або заголовками першого або другого рівня. Інші високочастотникі "розсіваються” в тексті статті, причому частина з них виділяється жирним шрифтом, частина є посиланнями, що ведуть на внутрішні сторінки. І нарешті частина слів поміщається в "підвал”сторінки. В цьому випадку слова також можуть бути посиланнями.

Другий шлях має на увазі, що сторінка наповнена великою кількістю низькочастотних ключових слів. Принцип розміщення той же, але агресивніший. Відмінність в підході визначається особливостями роботи пошукових машин. Не можна, наприклад, густо "залити” сторінку високочастотниками і чекати, що сайт потрапить на перші місця і у видачі Яндекса, Часто все відбувається з точністю до навпаки. Яндекс, будучи машиною, не розбирається в нюансах і приймає сторінку за спам і ігнорує її, не дивлячись на те що об'єктивно сторінка дуже точно відображає тему. І навіть якщо блокування не відбудеться, сайтові-новачку буде достатньо складно вийти на перші позиції по високочастотникам через високу конкуренцію. Останнім часом вся більша кількість досвідчених оптимізаторів роблять ставку не на високочастотні, а на низькочастотні ключові слова.

Результат, про що свідчать численні повідомлення професіоналів на відповідних форумах, перевершує всі очікування. Вищий пілотаж для оптимізатора - скласти текст на сторінці так, щоб в ньому були присутні відразу два типу ключовиків у вказаній вище концентрації. В цьому випадку враховуються всі особливості сайту, його тематична спрямованість і цілі, які ставить перед собою керівник проекту.

ОПТИМІЗАЦІЯ САЙТУ | Переглядів: 935 | Додав: pidberezkiy | Дата: 06.06.2010 | Коментарі (0)

Оптимально - 5-7%. Теоретично саме така кількість слів повинна правильно вплинути на пошукову машину, примусивши її добре ранжирувати сторінку.

Дізнатися, на які слова варто орієнтуватися щоб привернути найбільшу кількість відвідувачів, можна за допомогою Яндекс-директа. Цей сервіс допомагає оцінити популярність тих або інших слів. Якийсь час назад пошукачі не індексували картинки. В даний час існують окремі машини, "заточені” конкретно під зображення. Цю особливість теж можна використовувати. Досить лише прописувати < img src=... alt="Анджелина Джоли">, і ваша картинка автоматично потрапить в лістинг якого-небудь сервісу типу Images.yandex.ru.

З нього до вас теж можуть приходити люди! Отже не ігноруйте цю можливість дістати додатковий трафік.

ОПТИМІЗАЦІЯ САЙТУ | Переглядів: 1162 | Додав: pidberezkiy | Дата: 06.06.2010 | Коментарі (0)

Найчастіше новачки здійснюють одні і ті ж помилки.

Найбільш поширені з них: використання дорвеїв, прихованого тексту, захованих посилань, графічного заголовка. 

Будь-яка така помилка негативно позначається на всьому процесі оптимізації. Давайте про все по порядку.

Графічний заголовок - це картинка, яка знаходиться вверху сторінки і відображає її. назву. За допомогою графічної програми можна намалювати дуже привабливе повідомлення. Вхід йдуть вензелі, заміни букв близькими по значенню зображеннями і інші "викрутаси”. Безперечно, це красиво, але абсолютно безграмотно з погляду оптимізації. Ми вже з'ясували, що заголовок має найбільшу вагу у пошукового робота, і чим вище знаходиться текст, обрамлений тегами < hl> < /hl>, більш бажані  такі слова для пошукової машини. Нехтувати цим - шкодити власному бізнесу. Якщо все-таки відчуття прекрасного для вас вище перших місць в Яндексі, що ж, можна піти на компроміс: розмістити заголовок не на привабливому фоні. Так ви ”уб'єте відразу двох зайців”. Новачки, що рахують себе розумними і досвідченими, нерідко ховають тексти, що містять ключові фрази. Наприклад, в проміжки між різними по значенню блоками або в самий низ сторінки. Для того, щоб заховати текст, не потрібно мати великого розуму, досить зрівняти його колір з кольором фону. Пошукові сисеми, що постійно удосконалюються, запросто розпізнають обман і банять порушників.

Із захованням текстів розібралися. А ось як ви думаєте, для чого потрібно ховати посилання? Здавалося б, ссилки для того і потрібні, щоб по ніх клікали... Насправді деякі посилання дійсно краще не виставляти на загальний огляд: ті, що ведуть на сторінки з еротикою. Якщо сайт має благопристойний зміст, наприклад, займається торгівлею косметикою, то подібні сторінки (до речі, що викликають захоплення у малолітньої публіки і що користуються популярністю у широких верств населення) можуть серйозно "підмочити” репутацію ресурсу. Ось в цих випадках веб-майстри і йдуть на прийоми - ховають посилання, роблячи посиланням одну букву або однопіксельну картинку. Втім, таємне рано чи пізно все одно стане явним. Порнографія в багатьох країнах заборонена, а її розповсюдження карається законом.

 Нарешті, дорвєї. Це поняття відбулося від англійських слів "door” (двері) і "way” (шлях, але в нашому випадку - спосіб, метод), тобто "метод дверей” або "метод вхідних дверей”. Дорвєї постійно з'являються у видачах пошукових систем, будучи за своєю суттю різновидом спаму. Суть в наступному: веб-майстер створює спеціальну сторінку, на якій все зроблено правилам оптимізації прописує потрібний текст, часто абсолютно безглуздий, призначений тільки для пошукових систем. Розміщує там потрібні посилання, що ведуть на розкручені сайти, або робить з цієї сторінки редірект на потрібний сайт (наприклад, на сайт спонсора). Другий варіант використовується частіше, оскільки в першому юзер може не піти по посиланню, закривши вікно браузера. Завдання дорвейщика - розмістити якомога більше таких сторінок. Їх кількість може доходити до декількох тисяч. Існують спеціальні програми - дорогенератори, наприклад, генератор Джона. -Аналогично працює клоакинг Клоакинг - це підміна адреси одного сайту на адресу абсолютно іншого, розкручченого сайту. Обман здійснюється так: на сторінці ставиться скрипт, який уміє розрізняти пошукових роботів і справжніх відвідувачів. Перші відправляються скриптом на оптимізовану під пошукові запити сторінку, другі - на розкручувану сторінку або сайт. Тобто відбувається фільтрація трафіку, що порушує прийняті пошуковими системами норми. Дорвєї і клоакинги регулярно виявляються адміністрацією пошукачів і баняться. Дехто з веб-майстрів розкручує великий проект за допомогою невеликих сателітів.

Сателіт - це другорядний сайт, створений з метою просування основного проекту. На сателіті дуже мало корисної, інформації, зате досить різноманітних посилань, які розміщуються з метою підняття тІЦ головного сайту або декількох сайтів. Інформація на таких сайтах, як правило, не унікальна, тобто копірайтери не створювали її конкретно під цей сайт. А все, що є, або узято з інших джерел онлайна, або відскановано з чужих книг. Сателіти з часом виявляються пошуковими машинами і блокуються в результатах видачі. Крім того, посилання з них перестають враховуватися і не впливають на тІЦ (про яке детальніше трохи нижче).

Існують і інші різновиди сателітів - ті, що з часом можна виділити в окремі повноцінні сайти. Інформація на таких сателітах спочатку унікальна і цікава. Подібний сателіт не просто існує для того, щоб привертати людей на основний сайт. Він сам по собі вже є хорошим проектом, який можна або розвивати, або, у разі браку вільного часу у автора, вигідно продати. Пошукові системи в цьому випадку криво на проект не подивляться, а із задоволенням його "з'їдять” і поставлять на непогане місце в пошуковій видачі. У інтернеті можна викачати безкоштовний конструктор сателітів. Архів з інсталяційним файлом закачується на хостинг, розпаковується, запускається - і сайт готовий. Деякі "двіжки” дозволяють наповнювати сайт в автоматичному режимі, інформація прочитується з інших сайтів. Головний мінус подібних систем - це ігнорування сайту (а конкретніше - його "двіжка”) пошуковими системами. Крадений матеріал пошукові системи не люблять, а в нашому випадку саме так і є: статті беруться скриптом без дозволу авторів. Такі сателіти "погано пахнуть” і не можуть вважатися самостійними проектами.

Кращий вихід - провести рерайт всього текстового матеріалу, скориставшись послугами копірайтеров, наприклад з TextSale.ru.

ОПТИМІЗАЦІЯ САЙТУ | Переглядів: 796 | Додав: pidberezkiy | Дата: 06.06.2010 | Коментарі (0)

У недосвідченого веб-майстра напевно виникло питання: чому ми спочатку оптимізували сторінки і тільки потім почали прописувати їх в пошукових системах?

Насправді дотримати порядок в нашому випадку - дуже важливе завдання. Завдяки грамотній оптимізації існує можливість потрапити в початок сторінки видачі в пошукових системах. Якщо сторінка не оптимізована, пошукова машина може її забракувати і або взагалі не індексувати, або проїндексувати погано. І те, і інше нам небажано. Після того, як ви найкращим чином оптимізували зміст сайту з урахуванням вищевказаного, слід приступити до тривалої і дуже копіткої роботи - додаванню сайту в каталоги і пошукові системи. Буде краще, якщо ви станете додавати сайт уручну. Безумовно, можна скористатися спеціальними сервісами, подібними Uhuhu.ru або lps.ru.

 Проте фахівці своєї справи так не роблять, оскільки в подібному випадку зручність піде не на користь якості, а описи стануть виглядати написаними під копірку. Невеликий секрет: пошукові системи вельми цінують різноманітні описи і посилання з текстом, відмінним у кожному конкретному випадку. Крім додавання сайту в каталоги, варто звернути увагу і на такий популярний в інтернеті метод розкручування, як перехресний обмін посиланнями. На жаль, Яндекс з кожним своїм апдейтом все менше звертає на них увагу (більшу вагу мають односторонні посилання), але цінність подібних посилань для веб-майстра від цього не стає нижчою, оскільки вони були і залишаються джерелом додаткового трафіку. Для підвищення тІЦ корисно мінятися не просто посиланнями і ні з ким потрапило, а тематичними посиланнями з сайтами спорідненої тематики. Шукати подібні сайти просто - досить ввести в будь-яку пошукову форму ключове слово- те слово, яке найкращим чином відповідає тематиці вашого сайту. Як правило, сайти, розташовані в першій десятці на сторінці видачі, і без того задоволені рівнем відвідування власного сайту і навряд чи відреагують на вашу пропозицію. В цьому випадку варто подивитися, чи немає у сайта каталога посилань. Якщо посилання в цьому каталозі прямі (тобто ведучі відразу на вашу сторінку, а не через редірект), сенс в обміні є. Інакше, якщо каталог використовує в формовані скриптом посилання, мінятися не варто.

Подібні посилання просто не зарахуються Яндексом. Інформація, яку ви одержите в результаті пошуку, допоможе знайти таких же, як і ви, новачків - сайти з схожою відвідуваною. З ними рекомендується встановити контакт. Посилання бажано розміщувати в спеціальному розділі, який можна назвати просто "Посилання" або "Наші друзі". Набагато більший ефект буває від взаємного розміщення посилань на головних сторінках.

ОПТИМІЗАЦІЯ САЙТУ | Переглядів: 699 | Додав: pidberezkiy | Дата: 06.06.2010 | Коментарі (0)

Крім перехресного обміну посиланнями, досвідчені веб-майстри користуються одностороннім обміном посиланнь.

Принцип подібного обміну простий: перший сайт посилається на другій, другій - на третій і так далі, останній - на перший. В цьому випадку ланцюжки взаємних посилань будуються штучно за домовленістю з власниками сайтів. У інтернеті створюються спеціальні служби, що координують подібний обмін і що переводять його в автоматичний режим. Але буває і інакше. Інформація, що надається деякими сайтами, настільки унікальна, що з нею бажають ознайомитися більшість юзерiв. В цьому випадку односторонні посилання є незалежною оцінкою якості цього сайту. По суті, господаря іншого сайту настільки вразив зміст вашого ресурсу, що він вирішив без взаємних переговорів про обмін поставити у себе посилання на нього в розділі "Цікаве в інтернеті”. Яндексу цей факт повідомив про те, що ваш сайт користується інтересом, і посилання на нього не є результатом бартерного обміну за принципом "ти - мені, я – тобі”.

 Безумовно, якісний контент стане активно привертати користувачів. Зміст сайту, якщо воно цікаво більшості, працюватиме на його популярність. Слух про те, що десь знаходиться дуже цікава "фішка”, миттєво рознесеться по форумах і гостьових книгах. Проблема полягає в тому, що не кожен здатний створити і розкрутити дійсно талановитий проект. В більшості всі сайти грішать схожим наповненням і вельми скромним дизайном.

Як варіант: присутній перше, але відсутній друге. Або навпаки. Юзер втрачається у великій кількості однакової інформації, і розраховувати на те, що він виділить із загальної маси ваш сайт, не варто. Існують методики, за допомогою яких ви можете прискорити процес.

Перша і найпростіша (за наявності стартового капіталу): подібні посилання можна купити. Знайдуться веб-майстри, готові продати вам місце під рекламу. Допоможе та ж пошукова система Яндекса - варто лише використовувати ключові фрази "тут могла б бути ваша реклама” або "реклама на сайті”. Перевага такого розміщення полягає в свободі вибору. Ви можете вибирати сайти, рекламні місця, тип розміщення: банер або посилання, а також впливати на кількість реклами (всі сторінки або тільки титульна).

Але не тільки сайти повинні бути предметом вашого інтересу. Деякі форуми дозволяють відвідувачам, що реєструються, розміщувати в своєму профілі посилання на сайт. В цьому випадку веб-майстер одержує односторонні посилання, які так любить і цінує Яндекс. Те ж саме буває і з гостьовими книгами іх адміністратори не заперечують проти подібного розміщення. Не ігноруйте можливість зайвий раз "пропіаритися”.

 Деякі веб-майстри користуються спеціальними програмами. Не рекомендуємо цього робити. Програми "забивають” однакові посилання і описи, а пошукові системи підсумовують такі тексти. В результаті замість тІЦ, рівного тисячі, ви одержите тІЦ = 1. Краще всього працювати руками і "забивати” описи, постійно міняючи слова на синоніми або порядок слів в пропозиції. Процес займе не один день, зате клієнт залишиться задоволений, а значить, ви маєте право вимагати хорошу оплату своєї праці.

Оригінальний спосіб підвищення тІЦ пропонує Максим Муромській, власник сайту Businessinternet.ru. Суть його зводиться до наступного: міняти умови для виготовлення банерів на розміщення посилань. Ідея дійсно цікава, оскільки Яндекс цінує односторонні посилання на вагу золота. Якщо посилання розміщене так само, вона напевно принесе сайту від 1 до 10 пунктів залежно від тІЦ. Якщо ви володієте дизайнерськими здібностями і умієте робити ефектні банери, у ваших інтересах прислухатися до поради Максима. Можна подібним же чином пропонувати виконати ред. дизайн сайту, але в цьому випадку піде розмова вже про пакет посилань, щоб вартість послуги дизайну була зважена з вартістю подібного розміщення. Найдешевший дизайн сайту обійдеться в 300 у. е., отже, набір посилань, пропонований вами до розміщення, виявиться вельми солідною.

Ризик подібного обміну полягає в можливій неохайності замовника, який може замовити дизайн, але посилання у відповідь не розмістити. Тому слід подумати про те, як вписати посилання в дизайн сайту, що називається, "довічно”. Тільки в цьому випадку ви можете бути упевненими в тому, що вас не обдурять.

Ще один варіант розкручування розміщення посилань на тематичних дошках оголошень за допомогою спеціальних програм. Багато відвідувачів, втім, це не принесе - близько сотні. Але якщо хоч би один з них зробить на сайті покупку, означає, ви не дарма потратили час.

Ще одие спосіб збільшити відвідування - розсилка прес-релізів. Абсолютно незрозуміло, чому про нього забувають. Насправді прес-реліз може принести значно більше відвідувачів, чим можна про нього подумати.

Що таке прес-реліз? Це вільно поширюваний текст, що описує яку-небудь подію або послугу, до якої творець сайту має безпосереднє відношення. Наприклад, у вашому інтернет-магазині з'явився новий товар - кольорові контактні лінзи. Потрібно підійти до процесу складання прес-релізу творчо: написати статтю про колір очей і про його вплив на відношення тих, що оточують до людей різного колірного типу. Мало хто відмовиться розмістити у себе на сайті цікавий матеріал на популярну тему, тим більше що ви не так багато просите натомість: всього лише вказати посилання на першоджерело, тобто на ваш магазин. Таким чином ви можете розраховувати не тільки на додаткових відвідувачів, але і на підвищення тІЦ, що зовсім важливо. Як варіант прес-релізу - вбудовування в будь-який лист невеликого рекламного тексту, що описує послугу або товар, які ви мають намір просувати. Важливо правильно скласти цей текст. Наприклад, ви спантеличені популяризацією одного з розділів на сайті. Ваш текст складений таким чином: "Найзручніші галоші в Росії. Підходять для будь-якої ноги, дизайн авторський, колір піднімає настрій. Не вірите? Терміново приходьте і купуйте!” Нав'язування товару завжди сприймається з неабиякою часткою негативу. Якби ви написали от так: "Ми не сидимо в галошах, ми ними торгуємо”, реакція, найшвидше, була б позитивнішою.

Взагалі гумор - рушійна сила будь-якого тексту. Забавні асоціації практично завжди викликають позитивні емоції і добрий настрій. Агресія в рекламі дратує, уміння посміятися над власною продукцією викликає пошану. Якщо ви займаєтеся спамом, але робите це з гумором, вас обов'язково пробачать і, можливо, навіть що-небудь куплять у вас.

Тепер про так званих "чорних разкрутчиках” - тих, хто використовує заборонені прийоми, наприклад, спеціальні програми, що дозволяють накручувати лічильник за допомогою залучення на сайт "мертвих душ”. Робиться це для того, щоб підняти місце сайту в рейтингах, наприклад в Рамблері або Top.mail.ru. Знаходження сайту на першій сторінці одного з розділів подібного рейтингу гарантує притік вже реальних, а не вигаданих відвідувачів. Відвідувачі в даному випадку є товаром, який можна купити за гроші. Існують цілі сайти, що спеціалізуються на торгівлі кліками. Їх легко знайти, ввівши в пошуковий рядок фразу "купити відвідувачів”. Потрібно відзначити, що всі подібні сайти добре відомі пошукачам, а трафік, куплений на подібному ресурсі, не враховується. Проте "чорні розкручування” - люди швидкі і заповзятливі і всякий раз винаходять нові способи обходити заборони.

ОПТИМІЗАЦІЯ САЙТУ | Переглядів: 852 | Додав: pidberezkiy | Дата: 06.06.2010 | Коментарі (0)

Раніше всієї вимоги пошукових систем до сайтів постійно міняються. Те, що працювало в розкручуванні сайту ще вчора, сьогодні вже не проходить. Яндекс знову змінив свій алгоритм, внісши в нього поправки, які перестали враховувати ваш "ноу хау”. Наприклад, ще зовсім недавно він цілком поблажливо відносився і із задоволенням "їв” дружні посилання з внутрішніх сторінок сайтів партнерів, Сьогодні він їх раптом не злюбив, і ваш сайт втратив 200 пунктів тІЦ. В результаті ви втратили ; позиції сайту в Яндекс-каталозі, відповідно ) у пошуковій видачі сайт також пристойно "просів”. Погано? Ще і як! Або хтось з ваших конкурентів, уважно проглянувши зміст титульної сторінки вашого  сайту, виявив, що ви ховаєте ключові фрази в прихованому тексті, і без зволікання повідомив про це в Яндекс, зрадівши, що підвернулася  можливості обійти вас в конкурентній боротьбі. Буває і так, що ви формально нічого не порушуєте, а ваш сайт все одно пессимизируется А потім раптово виявляється, що в "підвалі” титульної сторінки розміщено посилання на сайт, "забаненний” Яндексом.

Є два способи рішення проблеми: активний і пасивний.

Пасивний полягає в тому, що впринципі можна "наплювати” на Яндекс, ігноруючи його мінливий настрій, адже головне - це відвідувачі, ради яких ви, власне, сайт і створювали.  

Активний спосіб має на увазі регулярне підстроювання під змінний алгоритм Яндекса. Яндекс більше не любить посилання в "підвалі”? Міняємо дизайн і піднімаємо потрібні посилання вище. Яндекс ігнорує однотипний опис в посиланнях? І це не проблема - розсилаємо партнерам нові тексти для посилань і міняємо партнерські посилання у себе. Зі всього вищесказаного можна зробити тільки один висновок: в процесі розкручування сайту не можна користуватися "сірими” і тим більше "чорними” схемами. Тільки "білі” розкручування здатні вивести бізнес на належний рівень.

ОПТИМІЗАЦІЯ САЙТУ | Переглядів: 706 | Додав: pidberezkiy | Дата: 06.06.2010 | Коментарі (0)

1-10 11-15
Понеділок, 29.04.2024, 13:49
Вітаю Вас Гість

ЩО У НАС Є

КОПІРАЙТ, РЕРАЙТ [10]
РОЗСИЛКА І БЛОГИ [8]
ВЛАСНИЙ САЙТ [14]
ОПТИМІЗАЦІЯ САЙТУ [15]
ПАРТНЕРСЬКІ ПРОГРАМИ [8]
ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН [6]
БАНЕРНА МЕРЕЖА [8]
АУКЦІОНИ [7]
ВАЛЮТНІ БІРЖІ [7]
ФОТОГРАФІЯ І ФОТОДИЗАЙН [11]
ІНШІ СПОСОБИ ЗАРОБІТКУ [5]
ЗАРОБИТИ МІЛЬЙОН [9]
ФРІЛАНС [4]



Пошук

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
счетчик посещений