Заробляти в Інтернеті просто. Якщо знаєш ЯК!

СПОСОБИ ЗАРОБІТКУ

Головна » Статті » ОПТИМІЗАЦІЯ САЙТУ

У категорії матеріалів: 15
Показано матеріалів: 11-15
Сторінки: « 1 2

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

Посилання - невеликий, ємкий за змістом шматок тексту, ведучий на рекламний сайт. На відміну від банера посилання займає значно менше місця і миттєво "завантажується”. Багато хто з веб-майстрів прагне не мати справ з банерами, а працюють виключно з ссилками, і вони мають рацію - адже на площі 468 х 60 поміститься відразу з десяток посилань, що значно піднімає вартість рекламного місця.

Біржа ссилок- це сервіс, що є посередником між веб-майстром і рекламодавцем. Веб-майстри реєструються на біржі для того, щоб продавати місця під посилання, рекламодавці - щоб купити ці місця. Останні зацікавлені в піднятті тІЦ і PR своїх сайтів, оскільки їх бізнес безпосередньо залежить від видачі сайту в пошукових системах.

Найвідомішою біржею посилань в Рунеті є Sape.ru ("Сапа”, як її ще називають досвідчені ветерани веб-бодування).

У систему приймають не всі сайти, а тільки ті, які можуть викликати інтерес у людей, що платять за розміщення посилань. Так звані "відстійники” - сайти, створені спеціально для роботи з біржами посилань і що не несуть якої цікавої інформації, - в Sape.ru не приймаються.

 В процесі роботи з системою ви одержите код, який необхідно вставити в певне місце на сторінці. Посилання почнуть генеруватися автоматично. До "Сапи” можна підключати і сайти, створені на CMS-двіжках - вам детально розпишуть послідовність потрібних дій. Новинкою системи стала можливість виводити посилання з самого тексту, що дуже зручно. Подібні посилання набагато краще індексуються, оскільки пошуковий робот Яндекса вважає їх атрибутом тексту.

Ще одна, менш відома біржа посилань - Mainlink.ru. Тут так само, як і на Sape.ru, купляють-продають посилання, проте у системи є свої відмінності, - про які варто розповісти. Біржа допускає розміщення посилань в розсилках. Крім того, посилання можна продати відразу великими пакетами або купити цілком титульну сторінку під свої посилання, що оптимізатору обійдеться дорожче, зате власнику сайту дозволить більше заробити на продажі ссилок.

ОПТИМІЗАЦІЯ САЙТУ | Переглядів: 859 | Додав: pidberezkiy | Дата: 06.06.2010 | Коментарі (0)

Якщо тІЦ і PR вашого сайту мають не нульову вагу, на користь веб-майстра продавати місця під посилання в так званому "підвалі” - нижньої частини сторінки, як правило, титульної. Звичайно біржа пропонує розмістити пакет посилань на певну суму, що звичайно влаштовує всіх.

Вигода від розміщення посилань очевидна - ви одержуєте гроші. Дві-три посилання від Sape.ru принесуть веб-майстру 2-Долара в день. Не багато начебто, але і не так вже і мало, якщо враховувати факт того, що веб-майстер, що постійно працює з Sape.ru, має в своєму розпорядженні більше десяти сайтів.

Проте тут існують підводні камені, про які новачки дізнаються, як правило, постфактум. Пошукові системи - Яндекс, Рамблер, Гугл - дуже не люблять, коли веб-майстра намагаються не дуже законними методами укріпити свій рейтинг в цих системах. Здавалося б, нюанс стосується тільки тих, хто розміщує посилання. Проте на ділі виходить інакше - пошукачі не вітають розміщення великої кількості посилань на головній сторінці, особливо якщо посилання ведуть на інші нетематичні сайти. За це можна заробити пессимізацию або - ще того гірше - бан. Розумний оптимізатор-розкручування не стане зловживати зайвими посиланнями і постарається звести їх кількість до мінімуму, залишивши тільки найнеобхідніші. Відповідно, розміщуючи ; посилання клієнтів на сайтах своїх же клієнтів, він турбується і про збіг тематики, і про правильне розміщенні посилань на сторінці і не стане валити все в одну купу в "підвалі”. Досвідчені оптимізатори стверджують, що робота і з Sape.ru, і з Xap.ru при адекватній розстановці акцентів здатна приносити виключно користь.

Вся біда в тому, що не кожен уміє правильно користуватися цим інструментом, перекладаючи з хворої голови на здорову - з себе на Яндекс - всю відповідальність за негативні наслідки. Біржі посилань (Sape.ru і Xap.ru) допомагають розкрутитися тим, хто не зловживає кількістю і купує посилання поступово, піднімаючи власний тІЦ . Проте і в цьому випадку немає гарантії, що той же Яндекс раптом не  "забаніть" цю ссилку. Алгоритм Яндекса постійно удосконалюється, і те, що працювало ще вчора, може стати небезпечним для вашого сайту вже завтра.

ОПТИМІЗАЦІЯ САЙТУ | Переглядів: 633 | Додав: pidberezkiy | Дата: 06.06.2010 | Коментарі (0)

У інтернеті існує чудовий форум для веб-майстрів - Mastertalk.ru. На сайті http://rnastertalk.ru/forum45.html, присвяченому реєстрації в каталогах, розкручування пропонують свої послуги. Тут вам зустрінуться і "білі” каталоги, і "сірі”, і "чорні”, - всіх мастей і забарвлень, на будь-який смак. Ким станете ви, вирішуйте самі. З деякими замовниками працювати буде непросто. Існує категорія людей, які знають про SEO дуже мало або взагалі нічого про це не чули. Їм доведеться пояснювати, що результат вашої роботи відразу видно не буде, його не можна помацати або побачити на екрані монітора, як, наприклад, дизайн або "двіжок” сайту. Пояснювати, що тІЦ може піднятися тільки через два-три місяця і що це нормально - швидше не вийде. Вас навіть можуть прийняти за афериста, що вимагає гроші за невиконану роботу. Будьте готові.
ОПТИМІЗАЦІЯ САЙТУ | Переглядів: 556 | Додав: pidberezkiy | Дата: 06.06.2010 | Коментарі (0)

Насправді "вільне плавання” для розкручування - не стеля, а швидше початок його діяльності. Частіше відвідуйте сервіс інтернет-статистик Liveinternet.ru. Тут час від часу з'являються досить цікаві пропозиції для фахівців з області реклами. Наприклад, недавно сайту Bdbd.ru був потрібен менеджер по контекстній рекламі на зарплату 31-36 тисяч рублів в місяць плюс-преміальні. У претендента повинен був бути досвід роботи у області інтернет-маркетингу з контекстною. рекламою в системах, подібних Яндекс-Дірект, віталися такі якості, як креатівность, енергійність і комунікабельність. У службові обов'язки менеджеру ставилися відстежування ходу рекламних кампаній, їх аналітика, підготовки; рекламних текстів і їх оновлення, моніторинг контекстної реклами конкурентів та інше. Цей же сайт запрошував на роботу SEO-фахівця; пропонуючи 20-30 тисяч рублів, а менеджеру по продажам інтернет-реклами обіцялася більш ніж  39-45 тисяч рублів протягом випробувального терміну і 65 тисяч в місяць після. Уявляєте, скільки ж одержує начальник відділу інтернет-реклами?
ОПТИМІЗАЦІЯ САЙТУ | Переглядів: 562 | Додав: pidberezkiy | Дата: 06.06.2010 | Коментарі (0)

Вчіться на своїх помилках і прагніть їх не повторювати, тільки тоді прийде досвід і розуміння процесу. Беріть приклад з успішних компаній, робіть те ж, що і вони, звертайтеся до тих же прийомів, що і вони, не соромтеся підглядати за професіоналами. І тоді, через роки, вас теж назвуть професіоналом.
ОПТИМІЗАЦІЯ САЙТУ | Переглядів: 616 | Додав: pidberezkiy | Дата: 06.06.2010 | Коментарі (0)

1-10 11-15
Четвер, 16.05.2024, 11:02
Вітаю Вас Гість

ЩО У НАС Є

КОПІРАЙТ, РЕРАЙТ [10]
РОЗСИЛКА І БЛОГИ [8]
ВЛАСНИЙ САЙТ [14]
ОПТИМІЗАЦІЯ САЙТУ [15]
ПАРТНЕРСЬКІ ПРОГРАМИ [8]
ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН [6]
БАНЕРНА МЕРЕЖА [8]
АУКЦІОНИ [7]
ВАЛЮТНІ БІРЖІ [7]
ФОТОГРАФІЯ І ФОТОДИЗАЙН [11]
ІНШІ СПОСОБИ ЗАРОБІТКУ [5]
ЗАРОБИТИ МІЛЬЙОН [9]
ФРІЛАНС [4]



Пошук

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
счетчик посещений