Заробляти в Інтернеті просто. Якщо знаєш ЯК!

СПОСОБИ ЗАРОБІТКУ

Головна » Статті » ВЛАСНИЙ САЙТ

У категорії матеріалів: 14
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

На зорі інтернету сайти створювали інтузіасти, особливо не замислюючись про те, що це заняття коли-небудь почне приносити реальний дохід. Людям хотілося спілкуватися з світом за допомогою своїх творінь, мати власний засіб масової інформації. По суті, сайтобудівництво було незвичайним хобі, яке не приносило своїм адептам нічого, окрім морального задоволення. Проте навіть тоді було зрозуміло, що за інтернетом майбутнє і що зовсім скоро сайт як засіб масової інформації стане цілком успішний конкурувати з телі і радіомовленням. В даний час в інтернеті значно більше комерції, ніж ”голого” ентузіазму. Створення сайтів стало прибутковим бізнесом. Власники таких проектів мають стабільний дохід на продажі рекламних площ. Для відкриття віртуального представництва компанії або створення електронного ЗМІ буде потрібно наступні речі.

• План сайту: розділи, зразковий зміст кожного з них.

• Дизайн сайту.

• Програмне наповнення сайту.

• Скрипт і дизайн форуму, чату, гостьової книги - на вибір.

• Назва сайту і його доменне ім'я.

• Місце під хостинг.

До останніх двох пунктів слід віднестися з максимальною увагою.

ВЛАСНИЙ САЙТ | Переглядів: 1040 | Додав: pidberezkiy | Дата: 05.06.2010 | Коментарі (1)

Вибір місця під хостинг - відповідальний процес.

Від хостингу залежить, чи зможе ваш сайт витримати навантаження, коли відвідувачів на ньому стане дуже багато, чи будуть його сторінки доступні двадцять чотири години в добу. Хороший хостер обов'язково надає цілодобову підтримку, за рахунок чого всі можливі проблеми розв'язуються буквально протягом години. Дуже повільний сервер або невисока пропускна спроможність з обмеженнями трафіку впливають на популякність сайта, знижуючи показники лічильників. Люди, що вирішили заглянути на сайт і з обуренням що виявили, що ресурс в певний час недоступний, просто стануть ігнорувати даний сайт. Якщо хостинг рахує трафік, негайно відмовляйтеся і не реагуйте на спокусливі пропозиції про знижки і інші безкоштовні речі.

Трафік обов'язково повинен бути необмеженим. Саме таким чином кожен відвідувач зможе потрапити на ваш сайт. Створення власного сайту.,. Іноді і безкоштовний хостинг може виявитися цілком припустимим - доступним цілодобово і з хорошою пропускною спроможністю. Наприклад, Webservis.ru пропонує безкоштовне місце під сторінки на умовах розміщення власної реклами. Відмова від реклами коштуватиме грошей, з оплатою якісного хостингу. За додаткову платню доступні і інші можливості: реєстрація домена, можливість користуватися MySQL і .htaeuess. До сайтів, створених на подібних хостингах, можливо прив'язати свої доменні імена, в результаті вийде цілком респектабельне інтернет-видання. По кроках Вебсервіса пішов Ucoz.ru, що також пропонує прив'язку домена до вже створеного сайту. А ось Seo-host.ru діє іншим чином. Він обіцяє безкоштовне місце під сайт в обмін на створення тем на форумі. Активний користувач може обзавестися 250 Мб під сайт, передвстановленими скриптами, додатково Seo-host зобов'язується якісно "розкрутити” даний сайт. Мінус: на хостингу не дозволяється розміщувати платні посилання і брати участь в ссилкообмінниках.

В цілому подібний бартер зручний, адже якщо проект не "бере”, гроші не будуть даремно витрачені на дорогий хостинг. У разі ж вдалого старту завжди можна перенести інформацію в кращі умови без ризику втратити відвідувачів. Дуже важливо для власника сайту, щоб трафік не знижувався зовсім. Звичайно (і це стало традицією) береться за норму співвідношення вхідного трафіку до витікаючого як 1 до 4. Також в особливу категорію виділяється зарубіжний трафік. Якщо його набирається багато, за це доведеться платити. Але деякі хостери йдуть іншим шляхом. З'являються провайдери хостингу, що взагалі не рахують трафік і що не обмежують його. Саме такий хостинг і є найпривабливішим для ресурсу, який в перспективі стане популярним. Насправді, якщо ви мрієте про 50 тисяч відвідувачів в добу, то платний трафік влетить вам в копієчку. З своїм хостером ви не розплатитеся. Тому при покупці хостингу прагніть відразу мислити масштабно, щоб потім не переїздити з місця на місце. Що стосується самого доменного імені, краще його робити коротким і таким, що запам'ятовується. Здавалося б, це аксіома, проте не все так просто. Трьох, чотирьохбуквені імена давно вже розібрані, звучних словосполучень теж практично не залишилося. Доводиться користуватися дефісами, приводами і іншими хитруваннями, щоб хоч якось скоротити доменне ім'я. Веб-майстра в таких ситуаціях часто користуються послугами так званих неймерів професіоналів, що спеціалізуються на придумуванні подібних слів.

ВЛАСНИЙ САЙТ | Переглядів: 892 | Додав: pidberezkiy | Дата: 05.06.2010 | Коментарі (1)

Дизайн сайту повинен бути унікальним. Оптимальне рішення доручити цю роботу професійної студії дизайну, де вам гарантовано не "підсунуть” шаблон іншого проекту.

Шаблон - це готовий дизайн довільного сайту на певну тему. Як правило, це якісно виконана робота, бездоганна з естетичної точки зору. Проблема в другому: шаблонами наповнений весь інтернет. Кожен може без дозволу використовувати такий шаблон як основу для свого сайту. Втім, робити це, звичайно ж, не можна, оскільки в цьому випадку порушуються авторські права творців, але хто ж за цим устежить? Трапляється, навіть великі фірми не гребують запозичувати ідеї у всесвітньо відомих дизайнерів, що вже говорити про рядових користувачів? У результаті інтернет заповнений красивими, але однаковими, зробленими "під копірку” проектами. Це погана тенденція. Портал, що претендує на популярність, ні на що не схожий. У нього яскравий індивідуальний стиль і оригінальне наповнення, продумане до дрібниць. Вивчіть "розкручені” сайти, постарайтеся зрозуміти, для чого тут та або інша функція, що можна узяти на озброєння, а від чого можна і відмовитися. Можливо, вам захочеться самому створити дизайн свого проекту. Для цього існують спеціальні програми для розробки сайтів. Можна використовувати сильні сторони тих же шаблонів, видозмінивши їх під себе: підкорегувавши картинки і колірну палітру. А через деякий час наприклад, через рік - повністю змінити дизайн на ще сучасніший. Оновлення інформації на сайті - найочевидніший спосіб збільшити його популярність і, отже, рейтинг. Найбільш популярні видання публікують по декілька актуальних статей в день.

ВЛАСНИЙ САЙТ | Переглядів: 1804 | Додав: pidberezkiy | Дата: 05.06.2010 | Коментарі (0)

Якщо ви не готові самостійно будувати сайт і маєте намір купити вже готовий, пошукайте в Мережі оголошення про продаж сателітів. Ціни тут вельми помірні: від $15 до $100. Може здатися, що покупка вирішить всі ваші проблеми. Досить зійтися з продавцем в ціні, і ось вже акуратно запакований архів з сайтом лежить у вашому поштовому ящику - реєструй доменне ім'я, купуй недорогий хостинг, розпаковуй архів - і сайт готовий.

Не все так просто. Деякі продавці сателітів не дуже чесні відносно унікальності контента сайту і запросто дозволяють собі використання чужих текстів, компонуючи сателіт вторинним і небезперечним матеріалом. Крім усього іншого, подібний сателіт, як правило, базується на оригінальному "двіжку” (програмної частини), а це не дуже вітають основні пошукові системи. Резюме: набуваючи неякісного сателіта, ви ризикуєте нашкодити своєму бізнесу.

ВЛАСНИЙ САЙТ | Переглядів: 779 | Додав: pidberezkiy | Дата: 05.06.2010 | Коментарі (0)

Можна писати статті самому, якщо ви упевнені в своїх письменницьких здібностях. У іншому випадку радимо скористатися послугами спеціальних бірж, які займаються створенням і продажом контента. Найбільш відомими з них є TextSale.ru, TextBroker.ru і TextTrader.ru. Перш ніж починати співпрацю з цими інтернет-ресурсами, рекомендується ознайомитися з правилами, які мають на увазі дотримання інтересів як автора текстів, так і їх замовника. Після оформлення покупки статті всі права на неї переходять від першого до другого. Це норма операції, і копірайтери попереджені про те, що, продавши статтю, втрачають право розпоряджатися нею на свій розсуд. Реєстрація в подібних системах звичайно не викликає складнощів: потрібно буде ввести логін і пароль, а також адресу електронної пошти, на яку поступить лист з підтвердженням реєстрації. Пройшовши по посиланню, вказаному в листі, ви активізуєте свій аккаунт і можете приступати до роботи - все просто, зручно і швидко. Звичайно, ці системи не зроблені, що називається, "під копірку”, і робота з ними, найшвидше, матиме свої нюанси у кожному конкретному випадку. Наприклад, в TextSale.ru у продавця і покупця один об'єднаний аккаунт і, отже, спільний рахунок. Таким чином, ви можете виступати в обох ролях: заробляти гроші, виконуючи замовлення, і витрачати їх же, набуваючи вподобаного матеріалу. У TextBroker.ru і TextTrader.ru рахунки покупця і продавця розділені, тобто ви можете бути або автором, або замовником. Кожна система гарантує унікальність і якість тексту, крім того, можна замовити статтю безпосередньо під власні потреби. Дуже важливо чітко сформулювати вимоги, що пред'являються до статті. Так, недостатньо замовити "велику статтю про торгівлю нерухомістю”. Необхідно уточнити, скільки друкарських знаків повинна мати стаття (в середньому 2000-4000), яку позицію покликана відображати і на яку аудиторію розрахована.
ВЛАСНИЙ САЙТ | Переглядів: 828 | Додав: pidberezkiy | Дата: 05.06.2010 | Коментарі (0)

Існує думка, що придбати щось хороше на біржі статей практично неможливо - мов, в середовищі копірайтерів дуже багато шахраїв, які або безсоромно копіюють статті з популярних ресурсів, або запозичують тексти в спеціальних архівах, подібних архіву на сайті Narod.ru.

Дійсно зустрічаються неохайні копірайтери, які роблять так само, - ви повинні обов'язково про це знати. Існують унікальні сервіси, що дозволяють визначити походження будь-якої статті. Одним з таких сервісів є AntiPlagiat.ru. Ви можете завантажити в спеціальну форму текст, що викликає у вас сумнів. Система його проаналізує і видасть експертний висновок. Якщо в інтернеті існують схожі тексти, ви неодмінно про це дізнаєтеся. Цінність "двіжка” цього сервісу - в його умінні витягти окремі уривки, адже шахраї, як правило, не крадуть текст цілком. Навіть невеликий шматочок тексту, що має аналог в інтернеті, буде виявлений цією системою. Аналогічний сервіс - Copyscape.com . Втім, все ж таки більшість копірайтеров прагнуть писати статті самі і вельми активно ними торгують. Узяти, наприклад, автора, що працює з системою TextSale і підписує свої роботи ім'ям elvira.Зареєструвавлася в системі в січні 2008 року, за півроку роботи elvira зуміла продати 859 статей, заробила рейтинг в дві зірки і стала гордістю біржі. З інтерв'ю з цим автором, розміщеним на сайті, відомо, що elvira має великий досвід подібної роботи - свого часу вона працювала на телебаченні, складала прес-релізи і PR-статті, а також була позаштатним журналістом в журналі "Самара”.Купити статтю у такого професіонала можна, заплативши не менше $10 за тисячу друкарських знаків.

Ще приклади: копірайтер osokina тривалий час працює з жіночим журналом онлайна Nevestushka.ru  і одного разу продала велику статтю через TextSale за $45, а копірайтер Ключниця написала масу статей для сателітів - по $12 за тисячу знаків.

Підсумувавши вищесказане, можна зробити висновок: погані статті дешеві, хороші ж матеріали дійсно коштують тих грошей, які за них просять. Тому, якщо ви збираєтеся "розкрутити” свій сайт, не розраховуйте заощадити на контенті - від трьохдоларових статей в кращому разі буде рівний такий же трьохдоларовий "вихлоп”.

ВЛАСНИЙ САЙТ | Переглядів: 22915 | Додав: pidberezkiy | Дата: 05.06.2010 | Коментарі (3)

Люди приходять в інтернет одержати ексклюзивну інформацію, яку вони не знайшли в друкарських виданнях. Тому тільки дорогий, високоякісний контент здатний привернути читача і вивести сайт в лідери.

Яндекс радить веб-майстрам: "Створюйте сайти з оригінальним контентом або сервісом. Реклама не є тією цінністю, заради якої користувачі приходять на сайт. Думайте про користувачів, а не про пошукові системи”.

Як ви плануєте вводити інформацію? За допомогою спеціальної програми або власними силами, як говорять веб-майстри: "ручками"?

У першому випадку вам слід знайти програміста, який би зробив вам адміністративну частину, закриту логіном і паролем. Вам належить пристойно витратитися, оскільки послуги фахівця недешеві.

Другий спосіб має на увазі знання вами мови гіпертекстової розмітки досконало. І про дизайн. Ефектний сайт з "навороченим” дизайном, але з мізерною "начинкою” менш відомий, чим оформлений без хитрощів величезне сховище статей. Користувач перш за все цінує інформацію. Для того, власне, він в інтернет і приходить. Тому набагато важливіше наповнити сайт змістом, чим "виїжджати” на "крутому” оформленні. Втім, якщо ви вже поклопоталися про текстову частину свого порталу, можна заразом зробити і стильну "обкладинку”. Ця деталь безумовно підвищить на сходинку статус вашого сайту.

Основні ознаки функціонального і цікавого сайту такі.

• Максимум практичної інформації.

• Мінімум реклами (користувач не любить рекламу - прагніть не переборщувати з її кількістю).

• Ефектне, але не "кричуще” оформлення.

• Грамотна навігація.

• Швидке завантаження, отже, правильна оптимізація сторінок.

• Наявність зв'язку з відвідувачами.

Давайте розберемо останній пункт докладніше. Однією з важливих складових тривалого функціонування сайту є конструктивна критика його відвідувачами. Веб-майстри, створивши ефектний і ефективний ресурс, справедливо чекають, що ось зараз всі почнуть їм захоплюватися, залишати в гостьовій книзі виключно хвалебні відгуки. На практиці часто все відбувається рівно навпаки. Негайно заявляються відвідувачі, що торпедують сайт досить жорсткими відгуками, що безжально розбирають контент буквально по словах.

Чому так відбувається? Так тому що ви створили дійсно вартий проект. Можете цим гордитися. Критика вельми корисна, якщо вона конструктивна. У такому разі за різкими фразами постарайтеся розгледіти раціональне зерно, оскільки друзі ніколи не скажуть вам, що на сайті не так. Саме нестримана публіка реально допомагає сайту стати краще. По суті, таким чином веб-майстер безкоштовно одержує те, за що деякі платять чималі гроші.

ВЛАСНИЙ САЙТ | Переглядів: 919 | Додав: pidberezkiy | Дата: 05.06.2010 | Коментарі (0)

Для тих, хто не знає: банер - це картинка певного формату, несуча рекламний характер.

Головна перевага графічного банера - зображення,  всі достоїнства рекламованого товару. Найбільш поширені формати: 468 х 60, 100 х 100, 120 х 240, 120 х 600, 240 х 400, 60 х 100 та інші. Чим більший формат банера, чим вище банер розташований на сторінці, тим більшу суму можна одержати з його продажу. Найбільш популярні формати сьогодні: 600 х 100 і 240 х 400. Саме під них рекламодавці і роблять банери, оскільки подібні розміри банера дозволяють максимально якісно продемонструвати рекламний матеріал. Важливо ще на етапі створення сайту відразу визначитися, банери яких форматів ви продаватимете, оскільки від цього безпосередньо залежить дизайн сайту.

Звичайно банери розміщуються в самому верху сторінки і в правій колонці. Відвідувачі у разі потреби легко відшукають рекламний матеріал. Для того, щоб краще орієнтуватися на ринку баннерной реклами, відвідайте сайти з приблизно такою ж відвідуваністю, як і у вас.

З'ясуйте, скільки коштує розміщення рекламних матеріалів на цьому сайті. Якщо сайт переповнений рекламою, означає, рекламодавців влаштовує така ціна. Якщо сайт кишить повідомленнями типу "тут може бути ваша реклама", швидше за все, ресурс захотів занадто багато за рекламні плоадціі.

Тоді ви погоджуйтеся на менші гроші. Нерідко покази викупляють самі баннерні мережі. Відбувається це тому, що таким чином мережі привертають максимальну кількість сайтів до участі. Часто така політика приносить результат: людина, що погоджується звичайному обміну, охоче йде на продаж місця під рекламу. Тут важливо не продешевити, оскільки баннерообмінники можуть занижувати реальну вартість. Щоб правильно орієнтуватися в ціновій політиці, необхідно порівнювати розцінки в схожих мережах і вибирати те, що більше влаштовує Вас.

ВЛАСНИЙ САЙТ | Переглядів: 1614 | Додав: pidberezkiy | Дата: 05.06.2010 | Коментарі (0)

Рекламодавець замість картинки розміщує текст з посиланням на певну сторінку з продукцією.

Головна перевага текстової реклами - опис. Те, що неможливо показати, описується словами. На цьому і потрібно зосередитись. Наприклад, описати запах духів. Або розповісти про максимальну швидкість автомобіля. Або передати свіжість товару у разі торгівлі квітковими букетами. Дуже важливо грамотно підібрати ключові слова. Щоб дізнатися, які властивості товару найпривабливіші, організуйте опит з метою виявлення переваг клієнтів. Саме ці ”ключевіки” і використовуйте!

Якщо по рекламному тексту стануть клікати не так часто, як того б хотілося рекламодавцю, ви завжди можете послатися на переваги іміджевої реклами - заміною тексту. Завжди нагадуйте рекламодавцю про важливість використання в описі назви фірми. Навіть якщо юзер і не клікне по посиланню, реклама залишиться в його пам'яті. При необхідності він завжди зможе пригадати, де чув про потрібний продукт.

Іміджева реклама - один з найбільш ефективних способів привернути цільових покупців. Наприклад, бізнес рекламодавця пов'язаний з продуктами харчування. Слоган: "Наш товар найсвіжіший” - переконливий, але не працює на перспективу. Пригадайте, наскільки добре придумали з назвою молока "Будиночок в селі”. Відмінний текст! Чудово запам'ятовується! Беріть приклад з успішних рекламних кампаній.

Якщо буде потрібно, підказуйте рекламодавцю, в якому поєднанні краще прописати ключові слова. Іноді рекламодавець бажає розмістити пакет коротких текстових посилань (20-30 штук) на титульній сторінці, пропонуючи за це хороші гроші. Якщо головна сторінка сайту ще не завантажена аналогічними посиланнями, на таку пропозицію варто відповісти згодою. Відмовитися слід у випадку, якщо для вас важливий так званий "індекс цитування сайту”, адже сторонні посилання знижують його показники.

ВЛАСНИЙ САЙТ | Переглядів: 1585 | Додав: pidberezkiy | Дата: 05.06.2010 | Коментарі (0)

Якщо ви постійний користувач інтернету, то напевно зустрічали на сайтах невеликі картинки з компактними, досить інформативними підписами. Іноді має сенс розміщувати щось подібне, якщо рекламодавець спеціалізується на товарах широкого споживання.

Рекламний блок - приклад того, як можна поєднувати можливості картинки і тексту. У потенційного покупця в даному випадку працюють відразу два органи чуття: зір і слух. Якщо текст описує запах, включається ще і нюх. Як результат - повний ефект від інформації, краще запам'ятовування. Подібні блоки добре вписуються в дизайн сайту, та і "важать” значно менше повноцінних картинок.

ВЛАСНИЙ САЙТ | Переглядів: 956 | Додав: pidberezkiy | Дата: 05.06.2010 | Коментарі (1)

1-10 11-14
Понеділок, 29.04.2024, 10:21
Вітаю Вас Гість

ЩО У НАС Є

КОПІРАЙТ, РЕРАЙТ [10]
РОЗСИЛКА І БЛОГИ [8]
ВЛАСНИЙ САЙТ [14]
ОПТИМІЗАЦІЯ САЙТУ [15]
ПАРТНЕРСЬКІ ПРОГРАМИ [8]
ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН [6]
БАНЕРНА МЕРЕЖА [8]
АУКЦІОНИ [7]
ВАЛЮТНІ БІРЖІ [7]
ФОТОГРАФІЯ І ФОТОДИЗАЙН [11]
ІНШІ СПОСОБИ ЗАРОБІТКУ [5]
ЗАРОБИТИ МІЛЬЙОН [9]
ФРІЛАНС [4]



Пошук

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
счетчик посещений