Заробляти в Інтернеті просто. Якщо знаєш ЯК!

СПОСОБИ ЗАРОБІТКУ

Головна » Статті » ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН

У категорії матеріалів: 6
Показано матеріалів: 1-6

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
Перевага інтернет-торгівлі перед звичайною торгівлею очевидно. Немає необхідності орендувати приміщення під магазин, не потрібно наймати великий штат продавців. Магазин в інтернеті тим і хороший, що процес з моменту пошуку товару до його покупки здійснюється суто віртуально. Та і оплачувати покупки можна віртуальною валютою: WebMoney, Яндекс-грошима, Веб-кредамі. При цьому отримуються товари як там не є найреальніші. За рахунок економії на орендній платні вартість товарів істотно нижче, ніж в звичайних магазинах. З цієї причини всю більшу кількість людей здійснюють покупки саме в Мережі.
ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН | Переглядів: 922 | Додав: pidberezkiy | Дата: 06.06.2010 | Коментарі (0)

Стверджувати, що це легко, напевно, не стоїть, оскільки все, що пов'язано з електронною комерцією, зв'язано і з певною часткою ризику. Завжди знайдуться люди, здатні завдати шкоди вашому бізнесу, "розкривши” захист магазина. Тому, якщо ви вирішили почати торгівлю в інтернеті, не економте на "движку” вашого віртуального магазина, наймиті хорошого програміста, застосовуйте надійний платний скрипт. У інтернеті існують спеціальні сервіси, які за гроші надають вже готовий до роботи магазин. Наприклад, OXID eShop (www.webmt.ru/shop) - інтернет-магазин, розроблений німецькою компанією і що користується великою популярністю в Європі. WebMarket - фірма, що представляє інтереси розробників магазина в Росії, територіально розташована в Санкт-Петербурзі. "Система ОХШ eShop побудована на основі модулів, що підключаються, з яких можна зібрати ідеальну модель сайту, адаптовану під потреби вашої компанії. Ви легко зможете реалізувати будь-які завдання: від створення найпростіших онлайн-рішень до побудови складних проектів, інтегрованих в IT-системи компанії”, повідомляє адміністрація сайту. Приблизна вартість магазина- 18 тbсяч рублів.
ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН | Переглядів: 1235 | Додав: pidberezkiy | Дата: 06.06.2010 | Коментарі (0)

Якщо ви вирішили відкрити на своєму сайті інтернет-магазин, напевно ви вже подумали про те, які товари в ньому продаватимуться.. Втім, ви можете поки тільки примірятися, роздумувати; зважувати все "за і проти”. Вам цікава сама ідея, яку ви готові реалізувати в осяжно! майбутньому. У такому разі дійсно слід визначитись з тим, в якому сегменті торгівлі ви стане розвивати бізнес, що для вас найприйнятніше з погляду прибутку. Торгувати в інтернеті можна обшир ним спектром товарів, якось: • товарами для будинку і дачі; • косметикою і парфумерією; • подарунками, іграшками; • книгами і будь-якою іншою друкарською продукцією; • ліками; • тютюновою продукцією; • товарами для хобі і дозвілля; • квитками; • туристичними путівками; • одягом і взуттям; • програмним забезпеченням; • побутовою технікою і електронікою. Прикладом максимального обхвату аудиторії є книжкові магазини, оскільки важко знайти людину, яка б ніколи і нічого не читав. Подібний бізнес вимагає наявність складських приміщень, штату досвідчених співробітників, кур'єрів, що здійснюють доставку. Щоб справлятися, необхідно мати досвід і навики. Як правило, торгувати в інтернет приходять що вже відбулися в оффлайне книжкові магазини. Що ж робити новачку, якщо торгівля книжковою продукцією - мрія всього його життя? Спершу написати власну книгу і спробувати її продати. Безумовно, не всі здатні "сварять” шедевр, проте хочеться думати, що в якійсь області ви все ж таки відбулися. Можливо, ви сильні в косметології або програмуванні, так поділитеся знаннями з тими, що оточують! Зовсім не обов'язково "замахуватися” на великий об'єм - двадцяти тисяч слів або близько чотирьох авторських листів цілком достатньо. Електронну книгу можна продавати за допомогою розсилки або блога. Багато авторів так і поступають: нерідко в інтернеті зустрічаються електронні книги з "кричущими” заголовками, якось: "Як зберегти зір, працюючи на комп'ютері?” або "Кулінарні рецепти улюбленої тещі”. Покупців можна знайти завжди - хтось обов'язково зацікавиться вашою книгою, адже ви не самотні в своїх інтересах. Зверніть увагу на ті, що існують тільки в електронному варіанті книги. У подібного товару маса переваг. Формат, розмір, умови зберігання - все це не вимагає великих витрат і надзвичайно зручно у використанні. Магазин електронних книг напевно не стане для його власника чимось особливо обтяжливим. На початковому етапі варто витратитися на програміста, який напише хороший скрипт, завдяки якому отримання платежів, та і самі продажи здійснюватимуться в автоматичному режимі. Залишиться лише додавати нові товари і рахувати прибуток. Одне "але”, супроводжуюче цей вид торгівлі, - практично у кожної книги є власник, і необхідно питати у нього дозвіл на публікацію (укладати договір). Можна сказати, що це "палиця про два кінці”. З одного боку, відомі письменники можуть взагалі не піти з вами на, контакт. З іншою раніше; автори, що не публікувалися, будуть ради будь-якої публікації, у тому числі і в електронному вигляді. Почніть працювати з останніми. По ходу роботи ви виявите, що люди стануть самі до вас приходити і пропонувати свої книги. Інший приклад. Сайт є періодичним виданням, що регулярно публікує новини на тему нерухомості. Юзери, ці матеріали, що читають, психологічно налаштовані конкретно на цю тему, з тієї або іншої причини це їм цікаво. Припустимо, ви в свою чергу вирішуєте зайнятися торгівлею косметикою. Розміщуєте інформацію про магазин і чекаєте покупців місяць, два, шість, але їх чогось дуже мало. У чому причина? У нецільовій аудиторії. Якби ви торгували, наприклад, меблями, торгівля б пожвавилася, оскільки де нерухомість, там і предмети інтер'єру - столи, дивани, шафи і інше. Звичайно, торгівля меблями вимагає солідних вкладень, адже меблі необхідно спочатку придбати у виробника. Меблі потрібно зберігати, отже, доведеться орендувати приміщення під склад. Це теж інвестиції. Подібний вид торгівлі, мабуть, не підійде людям, що працюють на комп'ютері удома. Значно простіше торгувати чим-небудь менш громіздким: косметикою, біжутерією, товарами для рукоділля.
ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН | Переглядів: 2471 | Додав: pidberezkiy | Дата: 06.06.2010 | Коментарі (0)

Навігація по сайту-магазину повинна бути гранично спрощеною і інтуїтивно зрозумілої. Потрапивши на сайт, перше, що відвідувач повинен побачити - загальний каталог: те, чим магазин торгує, а також список товарів, що мають найбільший попит. Чим краще організована навігація, тим швидше покупець здійснить вибір, отже, тим великий прибуток ви одержите. Пам'ятайте про "правило трьох кліков”, коли товар не можна ховати далі третьої сторінки: перший клік здійснюється на титульній - покупець потрапляє в розділ, другий - клік по назві товару в розділі, третій ~- покупець потрапляє на сторіночку з товаром і кладе його в корзину. Згідно статистиці, часто замовляють зовсім не те, що шукають. По якій-небудь з причин людина відмовляється відразу здійснювати покупку і вважає за краще ще побродити - пошукати що нібудь оригінальніше. Тому на сторіночках обов'язково потрібно розміщувати посилання на супутні товари, на товари з сусідніх розділів. З іншого боку, чим більший вибір, тим важче зважитися на покупку. З двох предметів простіше вибрати один, чим з десяти - така особливість людської психіки. Використовуйте цю особливість собі на благо, пропонуйте до вибору схожі речі, але з різних вартісних ніш. Часто покупці товар в корзину кладуть, але потім його не оплачують. Причина може полягати в складній процедурі оплати або в її малій варіабельності. Наприклад, не всіх влаштовує оплата готівкою кур'єру або накладеним платежом хтось вважатиме за краще зробити передоплату Яндекс-грошима. Постарайтеся включити в скрипт магазина всі можливі способи.
ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН | Переглядів: 1374 | Додав: pidberezkiy | Дата: 06.06.2010 | Коментарі (0)

Слід заздалегідь подумати і про те, як ви маєте намір здійснювати доставку. Можна найняти приватних осіб, що займаються візництвом, але цей спосіб недостатньо надійний існує ризик зіткнутися з шахрайством. Краще звернутися в спеціальні служби, що спеціалізуються на доставках товарів. Вийде подорожче, зате без ризику втратити товар. Також бажано давати можливість покупцю вибрати, як йому зручніше одержати покупку: поштою післяплатою, кур'єрською доставкою або забрати самому. Взагалі варіабельность як оплати, і доставки позитивно позначається на репутації магазина. Чим більше способів пропонує магазин, тим краще стануть продаватися товари, оскільки відбудеться більший обхват аудиторії. Звичайно покупців насторожує, якщо у магазина немає системи консультацій по телефону. Перша покупка завжди хвилююча, часто виникають питання: чи не обдурять мене, наскільки швидко доставлять товар, як буде якість товару і інше. Щоб покупець не переживав, слід організувати на сайті магазина розділ з питаннями-відповідями, де в популярній формі і найбільш дохідливо викласти інформацію. Має сенс інформувати покупця про стан замовлення. У цьому плані ідеальна організація в інтернет-магазині Озон.ру: така опція як "особистий кабінет” дозволяє у будь-який момент з'ясувати, на якому етапі знаходиться наше замовлення. Співробітники магазина завжди дзвонить і уточнюють час, коли зручніше привезти товар. Будьте акуратні: на початковому етапі формується ваша репутація. Покупець вирішує, стане він вам довіряти чи ні. Від цього залежить, чи повернеться він знову на ваш сайт, щоб зробити покупки, або вибере магазин ваших прямих конкурентів, де інформація відбита, чіткіше, а обслуговування організоване швидко і без збоїв.
ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН | Переглядів: 908 | Додав: pidberezkiy | Дата: 06.06.2010 | Коментарі (0)

Створення інтернет-магазина тільки на перший погляд здається складним процесом. Продавши хоч би одну річ, нехай навіть в електронному вигляді, ви одержите уявлення про систему торгівлі в інтернеті. Тільки чіткий, злагоджений торговий механізм здатний вивести ваш бізнес в лідери інтернет-ринку. Не забувайте також про відповідальність, яку ви на себе покладаєте.
ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН | Переглядів: 1107 | Додав: pidberezkiy | Дата: 06.06.2010 | Коментарі (0)

Четвер, 21.11.2024, 08:40
Вітаю Вас Гість

ЩО У НАС Є

КОПІРАЙТ, РЕРАЙТ [10]
РОЗСИЛКА І БЛОГИ [8]
ВЛАСНИЙ САЙТ [14]
ОПТИМІЗАЦІЯ САЙТУ [15]
ПАРТНЕРСЬКІ ПРОГРАМИ [8]
ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН [6]
БАНЕРНА МЕРЕЖА [8]
АУКЦІОНИ [7]
ВАЛЮТНІ БІРЖІ [7]
ФОТОГРАФІЯ І ФОТОДИЗАЙН [11]
ІНШІ СПОСОБИ ЗАРОБІТКУ [5]
ЗАРОБИТИ МІЛЬЙОН [9]
ФРІЛАНС [4]



Пошук

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
счетчик посещений