Заробляти в Інтернеті просто. Якщо знаєш ЯК!

СПОСОБИ ЗАРОБІТКУ

Головна » Статті » РОЗСИЛКА І БЛОГИ

У категорії матеріалів: 8
Показано матеріалів: 1-8

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

Розсилку часто плутають із спамом. У цих двох видів масового розповсюдження листів в інтернеті загальне тільки одне: обидва вони здійснюються за допомогою спеціальних програм.

Спам - це відправка листа, як правило, рекламного характеру адресату без його згоди. Інформація про які-небудь товари безцеремонно нав'язується, а якість цих товарів залишає бажати кращого. Іноді спаму в електронній поштовій скриньці опиняється настільки багато, що дійсно очікувані листи втрачаються серед інформаційного "сміття”.

У США за розповсюдження спаму можна навіть догодити за грати. У нашій країні до спамерів відносяться значно поблажливіше. Напевно, саме тому спам в Росії та Україні набув широкого поширення. Власне розсилка - це різновид інтернет-мовленя. Розсилка мається на увазі освітлення якої-небудь однієї теми. Спеціальні служби (наприклад, Subscribe.ru) беруть на себе функції доставки вашого унікального тексту підписчикам. По суті, це та ж преса, тільки в адаптованому під інтернет вигляді.

РОЗСИЛКА І БЛОГИ | Переглядів: 1134 | Додав: pidberezkiy | Дата: 04.06.2010 | Коментарі (0)

Перш за все, для того, щоб донести інформацію максимальній кількості людей, не доходити до створення веб-сайту. Люди створюють Блоги, або інтернет-щоденники, - це не те ж саме. У блогах люди висловлюють думки, діляться враженнями, спілкуються. Блоги емоційніші.

Розсилка - це спосіб розкрити цікаву тему в односторонньому порядку. Інформацію можна черпнути тут же, в інтернеті, але краще користуватися достовірнішими джерелами, наприклад книгами. Якщо ви є фахівцем в якій-небудь області, ведення розсилки безумовно принесе вам задоволення. Завжди приємно ділитися знаннями з тими, кому небайдужа ваша тема.

Хочете стати автором розсилки? Тоді вам слід реєструватися у відповідному сервісі. Ця процедура не відніме багато часу, зате подарує багато нових можливостей для бізнесу. У всіх служб розсилки простий, інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, тому ви швидко освоїте технічні питання і приступите до роботи.

Ви маєте намір заробляти конкретно на розсилці? Перш, ніж створювати аккаунт, подумайте, яку тему ви маєте намір розвивати. До вибору теми розсилки бажано підійти зі всією відповідальністю, адже від цього у результаті буде залежати ваш майбутній заробіток.

У вас вже є інтернет-магазин? Ненав'язливо розкажіть про товари, які можна продати за допомогою розсилки. Наприклад, в розсилці розвивається тема автомобілів, дорожніх пробок і дорожнього руху в цілому. Запропонуйте підписчикам товари, які сприяють кращому функціонуванню "залізного коня”. Перевага розсилок якраз і полягає в тому, що читач, що ніколи раніше не чув про ваш сайт, одного разу ознайомившись з випуском вашої розсилки, стане повертатися до неї знову і знову, з цікавості загляне у ваш інтернет-магазин і, можливо, щось в ньому купить.

Зацікавленість читача - основний рушійний чинник вашого успіху, адже якщо він є вашим підписчиком, означає, тема йому небайдужа. Ніщо вам не заважає в розсилці піарити власний сайт, а також поміщати посилання на свої сторінки, що містять інформацію, спонукаючу підписчика до покупки.

Якщо розсилка здійснюється власними силами без участі сайтів-посередників, інформація, яку ви збираєтеся розсилати, може бути будь-який. Якщо ж ви користуєтеся послугами спеціальних сервісів, подібних як Subscribe.ru, то тут існують обмеження на ті посилання, які ви розміщуєте. Часто забороняється посилатися на "чужі” сайти а також рекламувати "чужі” розсилки, за допомогою конкуруючих сервісів.

РОЗСИЛКА І БЛОГИ | Переглядів: 840 | Додав: pidberezkiy | Дата: 04.06.2010 | Коментарі (0)

У виборі теми також слід керуватися прикладом вже діючих розсилок. Підпишіться на найпопулярніші з них, проаналізуйте, в чому секрет їх успіху у підписчиків, і спробуйте використовувати всі сильні сторони цих проектів у власній розсилці. Популярність теми визначається кількістю розсилок в рубриці і кількістю підписчиків у конкретних розсилок. Наприклад, якщо в одній рубриці 70 розсилок і по 40-50 тисяч підписчиків у десяти з них, а в іншій - 30 розсилок і 5 тисяч підписчиків у двох, то перша рубрика представляє для вас більший інтерес. Виразно сформулюйте назву і опис розсилки - анонс, який покликаний привертати до неї майбутніх підписчиків. Відчуйте різницю в назвах: "Мій улюблений автомобіль” і "Автомобіль: корисні поради бувалого майстра”. Дизайн вашої розсилки може бути довільним, проте розумним, поєднуватиме красу і простоту, щоб лист "важив” не дуже багато. Введете тільки один текст - система автоматично відформатує його і надасть пропозиціям легкому для читання вигляду. Всі новачки підтримуються системою: анонс про вашу розсилку обов'язково пройде в новинах, і таким чином ви одержуєте реальний шанс одержати перших підписчиків.
РОЗСИЛКА І БЛОГИ | Переглядів: 837 | Додав: pidberezkiy | Дата: 04.06.2010 | Коментарі (0)

Якщо тема розсилки актуальна, кількість підписчиків почне рости швидко, оскільки користувачів у подібних служб дуже багато. Поступово можна зібрати вельми значну аудиторію, наприклад, і тридцять, і сорок тисяч чоловік. Все залежатиме від вибраної тематики, інформаційної якості розсилки і регулярності її виходу в ефір. Періодичність розсилки одна з найважливіших складових її успіху. Досвід показує, що дуже часті (раз або кілька разів на день) або, навпаки, рідкісні (один раз в місяць) випуски однаково згубні для рейтингу розсилки. У першому випадку читач просто не встигає засвоїти інформацію, втрачає нитку оповідання і, як наслідок, інтерес. У другому - взагалі забуває про розсилку, як би вона не була хороша.

Оптимальний варіант робити випуски один або двічі в тиждень. Для того, щоб про вашу розсилку не забували, бажано докладати розумні зусилля для її просування. Підійдуть будь-які адекватні способи: реклама на сайтах, в блогах, в дружніх розсилках. Звичайно самі служби розсилок пропонують спеціальні платні послуги; по досвіду, саме вони і виявляються найбільш дієвими.

РОЗСИЛКА І БЛОГИ | Переглядів: 758 | Додав: pidberezkiy | Дата: 04.06.2010 | Коментарі (0)

На Розсилці.Mail.ru можна заробити очки, щоб згодом використовувати їх для оплати різних послуг, наприклад для розміщення ілюстрацій в розсилці (що некомерційним розсилкам не дозволяється). Зароблені очки можна використовувати і на повторні анонси вашої розсилки в головній ЀмаршрутнійЀ розсилці. Таким чином, ви, замість фінансових витрат на рекламу, включаєтеся в програму заохочення розсилок, що, поза сумнівом, зручно. Ще важлива перевага розсилки: вона може бути на іноземній мові. Що це дає? Пояснення вимагає деякого відступу від теми. Відносно недавно багато хто веб-майстра прагнув створювати сайти (так звані домкоми) в зоні .com, наповнюючи їх контентом на англійській мові. Існувала думка, що бізнес на чужій території в змозі принести багато грошей. І дійсно найбільш активні веб-майстра зуміли таким чином непогано запрацювати. Але оскільки подібних сайтів з схожим змістом стало дуже багато, більшість бізнесменів не отримали очікуваного результату. Думається, що якби вони узялися за справу, організувавши тематичну розсилку на яку-небудь актуальну тему, ефект виявився б іншим. Російськомовний сегмент інтернету - це всього лише частина великого простору, де міжнародною мовою спілкування є англійський. І на цих просторах дійсно реально одержувати відчутний прибуток. Англомовна розсилка, якщо нею займатися професійно, може виявитися надійним майданчиком в неосвоєному сегменті бізнесу. Проблема в тому, що в Росії не так багато Засобу масової інформації: розсилки і блоги людей, що володіють іноземними мовами достатньою мірою.
РОЗСИЛКА І БЛОГИ | Переглядів: 756 | Додав: pidberezkiy | Дата: 04.06.2010 | Коментарі (0)

Отже, як же заробити, якщо безкоштовні розсилки мають на увазі відсутність будь-якої реклами з вашої сторони? Відповідь проста: перевести свою розсилку в категорію платних. В цьому випадку ви зможете заробляти, плативши організатору розсилки певну суму за можливість зняти його рекламу і повісити свою.

Реклама - головне джерело заробітку. Проблем з рекламодавцями в інтернеті немає, потрібно лише знайти того, хто погодиться її розміщувати у вашій розсилці. А для цього у потенційного рекламодавця повинна бути присутня зацікавленість в тематиці вашої розсилки і в обхваті аудиторії. Якщо аудиторія величезна і тематика схожа, рекламодавців довго шукати не доведеться. В деяких випадках, якщо у вас є можливість розсилати листи самостійно, наприклад за наявності сайту і невеликої, але постійної аудиторії, можна зважитися на відмову від служби-посередника. В цьому випадку виникає необхідність платити за зняття чужої реклами, а свою ви зможете просувати в будь-яких кількостях. Але дуже часто поштові сервіси блокують подібні листи, вважаючи їх спамом. Крім того, вам доведеться тримати зворотний зв'язок з своїми підписчиками: реагувати на прохання "відписатися” від розсилки, вирішувати проблемні питання, відповідати на листи. Все це віднімає час. І перш, ніж йти в "вільне плавання”, вирішіть для себе, чи здатні ви справитися з новими обов'язками або краще все ж таки перекласти їх на плечі професіоналів.

Це що стосується роботи на себе. Але ж ви можете працювати і на когось іншого, одержуючи гроші за ведення розсилки. Деякі великі сайти мають відразу декілька розсилок деколи кількість розсилок обчислюється десятками. Іноді ведучі цих розсилок йдуть на іншу роботу, місце виявляється вакантним. Ви в змозі проявити активність і запропонувати свої послуги. Якщо вакансій немає і не передбачається, вийдіть на адміністрацію сайту з пропозицією розглянути можливість включити вашу розсилку в список тих, що вже є.

Крім грошей, в цьому випадку ви отримаєте досвід і ім'я. Про Вас почнуть дізнаватися, читати безпосередньо ваші матеріали. Поза всяким сумнівом, це позитивно позначиться на вашій подальшій кар'єрі.

РОЗСИЛКА І БЛОГИ | Переглядів: 907 | Додав: pidberezkiy | Дата: 04.06.2010 | Коментарі (0)

Що стосується блога те це майже (або вже) цілий сайт - залежить від кількості і якості матеріалу, який ви розміщуєте. Якщо прив'язати до титульної сторінки безкоштовного блога доменне ім'я, то блог стане практично Засоби масової інформації: розсилки і блог не відрізнити від "справжнього" сайту. І все-таки відмінності у цих двох проектів є.

• Вибір дизайну блога обмежений стандартним набором оформлювальних рішень з каталога дизайнів. (Приклади нешаблонного оформлення блогів тут: http://blogger-templates.blogspot.com/.) Сайт також можна видозмінювати скільки завгодно. А оригінальність і функціональність дизайну сайту вельми сприяють його популярності.

• Блог (що звичайно надається інтернет-користувачам безкоштовно) теоретично у будь-який момент може ”звалитися” - ніхто в інтернеті не застрахований від форс-мажорних обставин. В цьому випадку вся інформація буде втрачена. Персональний сайт, що знаходиться на платному хостингу, у будь-якому випадку буде відновлений, оскільки хостер щодня здійснює бек-ап.

• Інтерфейс блога призначений для користувачів, що починають, - він зрозумілий і зручний у використанні. Щоб самостійно створити сайт, необхідно освоїти мову HTML.

• Блог працює на власну популяризацію. Система додавання коментарів дозволяє робити блог "живим”. У багатьох блогах розумно застосована можливість об'єднання по інтересах, що також сприяє залученню відвідувачів. Якщо постійно не займатися його розкручуванням, так і залишиться нікому не відомим проектом. Заробляти на блогові можна так само успішно, як і на сайті, в тому випадку, якщо до блогу прив'язано доменне ім'я першого або другого рівнів. Втім, трапляються і вельми видатні виключення з цього правила. Як затверджує відомий блоггер Дмитро Давидов, знаходячись в англомовному сегменті інтернету, він заробляє на блогах близько $200 в день, а його колега по Мережі блоггер на ім'я Стів Павлина має в місяць близько $9000. У Росії ж ситуація декілька інша. Крупні рекламодавці звертають увагу переважно на відомі домени і принципово не співпрацюють з сайтами, розміщеними на безкоштовних хостінгах. Великі гроші в останньому випадку одержати складно - безпосередньо на рекламодавця не вийти. Проте і тут можна відшукати вигоду: як правило, блоггери ставлять оплачувані посилання від відповідних сервісів, таких як Sape.ru. Хтось працює з партнерськими програмами, розміщуючи банери або статті. В цілому, блоггер може достатньо досягти успіху, продаючи тематичні послуги. Google Adsense є тим інструментом, за допомогою якого можна одержувати від $5 в день за умови, що блог має постійну і обширну аудиторію. У ідеалі бажано відразу будувати свою роботу, орієнтуючись на цю службу. Простіше кажучи, слід  з'ясувати на Adwords.google.com, ключові слова на яку тематику оплачуються краще всього, а вже після цього запускати блог з подібними ключовими словами.

Засоби масової інформації: розсилки і блоги Сервіси, що здійснюють посередницькі послуги в ланцюжку "рекламодавець – блоггер”, є Blogun.ru. Сайт пропонує блоггерам заробити на розміщенні платних записів - це саме той спосіб монетізації блогів, який дозволяє заробляти багато і швидко. Більш того, це єдиний варіант заробити, якщо блог розміщений не на власному сайті, а на іншій платформі. Після реєстрації в системі необхідно ознайомитися із списком рекламодавців і відправити деяким з них заявку з пропозицією написати для них огляд на задану тему. Середня вартість такого огляду в аналогічних зарубіжних системах складає приблизно $100, з яких половину доведеться віддати адміністрації - посереднику. Чим більше відвідувачів у блога, тим більший інтерес він представляє для рекламодавців. Написання оглядів хороший бізнес для тих, хто уміє їх писати. Проте багато текстів одному рекламодавцю не продаси, і робота в даному випадку здійснюється за принципом; одна стаття один рекламодавець, дві статті два рекламодавці і так далі. Одного прекрасного дня рекламодавці можуть закінчитися, і ви залишитеся без роботи. Щоб цього уникнути, потрібно або постійно розмножувати власні блоги, міняючи їх тему і, відповідно, пропонуючи огляди новим рекламодавцям, або шукати інші джерела доходу. До речі, деякі блоггери упевнені, що за допомогою блога продавати товари простіше, ніж за допомогою сайту.

РОЗСИЛКА І БЛОГИ | Переглядів: 1289 | Додав: pidberezkiy | Дата: 04.06.2010 | Коментарі (0)

Як бачите, заробляти за допомогою розсилки і блогов цілком реально. Звичайно, і це праця. Доведеться попотіти, шукати матеріал, аналізувати, вкладати гроші в рекламу. Досвід роботи над блогом часто відмінна підмога в створенні сайту. Та і самому блоггеру найшвидше захочеться задовольнити амбіції, що підросли, примірявши на себе престижний імідж редактора великого інтернет-порталу.
РОЗСИЛКА І БЛОГИ | Переглядів: 721 | Додав: pidberezkiy | Дата: 04.06.2010 | Коментарі (0)

Понеділок, 29.04.2024, 14:25
Вітаю Вас Гість

ЩО У НАС Є

КОПІРАЙТ, РЕРАЙТ [10]
РОЗСИЛКА І БЛОГИ [8]
ВЛАСНИЙ САЙТ [14]
ОПТИМІЗАЦІЯ САЙТУ [15]
ПАРТНЕРСЬКІ ПРОГРАМИ [8]
ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН [6]
БАНЕРНА МЕРЕЖА [8]
АУКЦІОНИ [7]
ВАЛЮТНІ БІРЖІ [7]
ФОТОГРАФІЯ І ФОТОДИЗАЙН [11]
ІНШІ СПОСОБИ ЗАРОБІТКУ [5]
ЗАРОБИТИ МІЛЬЙОН [9]
ФРІЛАНС [4]



Пошук

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
счетчик посещений