Заробляти в Інтернеті просто. Якщо знаєш ЯК!

СПОСОБИ ЗАРОБІТКУ

Головна » Статті » КОПІРАЙТ, РЕРАЙТ

У категорії матеріалів: 10
Показано матеріалів: 1-10

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
У всіх популярних інтернет-сайтів дійсно цікавий і корисний контент, або інформаційне наповнення сайту. Одні власники сайтів пишуть статті самі. Інші звертаються в спеціальні інтернет-служби, що є посередниками між авторами статей, або копірай-терамі, і власниками сайтів. Хтось виходить на копірайтеров безпосередньо.
КОПІРАЙТ, РЕРАЙТ | Переглядів: 1441 | Додав: pidberezkiy | Дата: 04.06.2010 | Коментарі (2)

Копірайтер- це людина, що створює оригінальні тексти під замовлення. Написавши унікальну статтю, копірайтер є її автором і володіє винятковими правами на неї, що охороняються законом.

Закон про авторське право і суміжні права (діюча редакція) свідчить: Авторське право розповсюджується на твори науки, літератури і мистецтва, що є результатом творчої діяльності, незалежно від призначення і гідності твору, а також від способу його виразу. Авторське право розповсюджується як на опубліковані твори, так і на неопубліковані твори, що існують в якій небудь об'єктивній формі: письмової (рукопис, машинопис, нотний запис і т. д ).  

КОПІРАЙТ, РЕРАЙТ | Переглядів: 5427 | Додав: pidberezkiy | Дата: 04.06.2010 | Коментарі (0)

Написання текстів - заняття творче. Будь-яка людина здатна безперешкодно самовиражатися так само. Проте автор не завжди пише тільки для власного задоволення, він може писати і на задану тему за певну винагороду. Написання статей під замовлення вимагає від їх автора віртуозного володіння словом.

Каряві, непереконливі тексти не привернуть до себе належної уваги. З їх допомогою украй складно що-небудь продати. Автор не зможе виділитися на тлі конкурентів, якщо не зуміє оригінально донести думку, простими і в той же час унікальними фразами показати далеко неочевидні речі. Взагалі уміння переконувати - головний козир високопрофесійного копірайтера і його основна перевага перед рештою митців пера. Чим яскравіше і реалістичніше намальована картинка, тим гарячіше бажання у читача що-небудь купити. Покупець тексту зацікавлений в такому авторі. Копірайтер, у свою чергу, може сміливо піднімати ціну за свою роботу.  

КОПІРАЙТ, РЕРАЙТ | Переглядів: 1189 | Додав: pidberezkiy | Дата: 04.06.2010 | Коментарі (0)

Люди, що потрапили в інтернет, часто вибирають для себе саме копірайтинг Чому? Швидше за все тому, що ця робота здається простою і зрозумілою, оскільки не вимагає спеціальної підготовки.

Переваги роботи копірайтером очевидні. Автор не прив'язаний до робочого місця і може працювати у будь-який час доби, наприклад вночі. Якщо обумовлені терміни написання тексту, копірайтер може узятися за роботу і в перший же день, і в самий останній момент. Копірайтинг розвиває письменницькі навики. Ви вчитеся мистецтву висловлюватися ясно і чітко. Хороший текст переконує читача зробити те-то і те-то або просто подивитися на життя під іншої точкою зору. Якщо у вашого тексту це вийде, надалі від замовників не буде відбою. Важливо писати грамотно. Це перша ознака того, що ваші послуги будуть потрібні. Не лінуйтеся перевіряти текст на граматичні і лексичні помилки. Правильна побудова пропозиції, "музика” тексту - це не останні складові успіху. Нечіткий, розпливчатий текст, в якому не сформульована ідея, однозначно бракується.  

КОПІРАЙТ, РЕРАЙТ | Переглядів: 1625 | Додав: pidberezkiy | Дата: 04.06.2010 | Коментарі (1)

Досвідчені копірайтери, що пройшли "вогонь, воду і мідні труби”, мають цілком пристойний заробіток. Влаштуватися в інтернеті на роботу за фахом реально. Недовгий пошук в Мережі по ключовій фразі "потрібен копірайтер” або "потрібен автор текстів”, як правило, приносить результати. Часто видання, онлайна, шукають авторів, розміщуючи оголошення у відповідних розділах дощок з оголошеннями. Відгукуйтеся на все, що попадеться, але вибирайте тільки те, що вас влаштовує, не принижуючи власних здібностей. Традиція, що склалася, вимагає, щоб ви давали працедавцям резюме. Вважатимемо що ви вже умієте його складати. Інакше візьміть за основу будь-який аналогічний текст в інтернеті. Чудово, якщо в резюме ви вкажите на досвід роботи і надасте посилання на вже опубліковані статті. Все, що ви напишете, повинно відповідати дійсності.

Брехня абсолютно неприйнятна, оскільки рано чи пізно з'ясується, що ви вказали неправду. Включайте в резюме виключно достовірну, інформацію. З складеним резюме можна поступити таким чином: або розіслати його адміністраторам видань онлайна, якщо ви знаєте їх електронні адреси, або залишити інформацію про себе на спеціалізованих сайтах, наприклад на Job.ru. Завжди є потреба в новому матеріалі, тому висококласному копірайтеру безробіття не загрожує. Замовники цінують тих, хто пише сам, якісно і в обумовлені терміни, тому, як правило, не економлять на копірайтерах, відповідаючих цим вимогам, а іноді готові навіть переплатити за роботу, якщо упевнені, що текст унікальний і дуже хороший.  

КОПІРАЙТ, РЕРАЙТ | Переглядів: 1155 | Додав: pidberezkiy | Дата: 04.06.2010 | Коментарі (0)

Крім розсилки резюме, можна скористатися послугами спеціальних бірж, торгуючих статтями, наприклад Textsale.ru. Реєстрація в цій системі проста, і кожен автор відразу дістає можливість продавати свої статті. Як і в будь-якій іншій роботі, в копірайтензі новачки не повинні, розраховуючи на миттєвий прибуток. Спочатку потрібно зарекомендувати себе, набити руку. Звичайно текстові біржі залишають рейтинг своїх авторів, який формується в процесі співпраці з ними. Активні автори, розміщують багато якісного контенту, мають вищий рейтинг, їм привласнюється "зірки”, що дозволяє їм одержувати замовлення на певні теми. "Зірка” в системі Textsale.ru - свого роду винагорода, що свідчить про високу якість робіт автора. І навпаки - копірайтер, що пише погано або - гірше за те - що запозичує тексти у інших, миттєво втрачає очки. Бажання швидко і без зусиль заробити, як правило, першими сходять з дистанції.

Ледачих і невпевнених чекає та ж доля. Ведучи нечесну гру також довго не затримуються в цьому бізнесі Адміністрація текстових бірж уважно відстежує подібних "авторів” по ip-адресі і, у принципі, здатна заблокувати їм доступ в свою систему.

Є і ще варіант обману якими користуються неохайні копірайтери. Існують спеціальні комп'ютерні програми, назви яких ми не станемо згадувати тут із зрозумілих причин. Ці програми дозволяють трансформувати будь-який текст, замінюючи оригінальні слова синонімами. Зрозуміло, що якість рерайта в цьому випадку залишає бажати кращого. Миттєва вигода від продажу такої статті обернеться грандіозним провалом - горе-копірайтер навряд чи ще коли-небудь одержить замовлення.

Давайте зробимо невеликиу паузу і розберемося, що ж таке рерайт. Розрізняти копірайт і рерайт важливо, оскільки тексти однакового об'єму в цих двох випадках оцінюються по-різному.  

КОПІРАЙТ, РЕРАЙТ | Переглядів: 1980 | Додав: pidberezkiy | Дата: 04.06.2010 | Коментарі (0)

Рерайт - це переказ чужого тексту своїми словами з точним збереженням сенсу оригіналу.Якщо ви компонуєте з трьох текстів один, це вже - не вважається рерайтом. 

Розглянемо приклад. Початковий текст: "Стала відома дата почала продажів наступної ОС Windows. Біл Гейтс і Стів Балмер на конференції D: All Things Digital, представляючи систему, урочисто оголосили, що Windows 7 з'явиться вже до січня 2010 року”.

Рерайт: "Нову версію операційної системи Windows під номером 7 ми зможемо чекати в січні 2010 року. До цього часу оновлена Windows поступить в продаж. Проте учасники конференції D: All Things Digital змогли ознайомитися з "операційкою" завчасно, завдяки доповідям Біла Гейтса і Стіва Балмера”.

Сенс тексту збережений, але слова і в цілому побудова пропозицій змінена. Якби в цей уривок було додано декілька подробиць з додаткових джерел, наприклад про переваги нової операційної системи, то даний текст вважався б вже копірайтом.  

КОПІРАЙТ, РЕРАЙТ | Переглядів: 4236 | Додав: pidberezkiy | Дата: 04.06.2010 | Коментарі (0)

Комерційна стаття звичайно містить 3-4 тисячі друкарських знаків, і при середній ціні $5 за тисячу знаків вартість такої статті складе $ 15-20. Якщо вдасться продавати по п'ять статей в тиждень, місячний заробіток копірайтера може скласти близько $400 - цілком непогані гроші, погодьтеся. Давайте розглянемо історії успішних копірайтерів, з яких варто брати приклад.

Автор, що пише під ім'ям MihBar, працювавши з системою Textsale.ru, за рік напруженої роботи продав 1441 статті. Зважаючи, що досвіду подібної роботи у нього в цьому сегменті ринку не було взагалі. За свою першу статтю об'ємом в 2500 друкарських знаків, присвячену меблевому бізнесу, автор, що починає, одержав $7, Сьогодні MihBar одержує $5 за 1000 знаків, втім, він не вважає копіраїтинг основним джерелом свого доходу, займаючись ще і комп'ютерним молдінгом. Це, звичайно ж, приклад приголомшливої працездатності, заснованої на наполегливості і везінні. Подібних прикладів не так багато. Проте активні і працелюбні копірайтери, такі, наприклад, як :

Лоло sova36 або Ruslan_T, зумів за півроку написати і продати 500 статей в середньому 10 статей в тиждень. І це при жорстокій конкуренції - в системі близько двадцяти тисяч копірайтерів. Досвідчені копірайтери радять новачкам не сумніватися у власних силах, по можливості, не занижувати вартість статті, намагаючись зробити продаж будь-яким способом, не поспішати, ставлячи це основною задачею, чітко бачити мету статті і її цільову аудиторію, писати оригінально. Радимо ознайомитися з матеріалами блогів "мастодонтів” копірайтинга: Сергія Антропова, Іллі Іванова і Ярослава Шакули. Повчитися у професіоналів, хрозуміти їх секрети - зовсім не складно. Можливо у вас вийде продавати свої тексти і безпосередньо власнику сайту, і через сайти-посередники, реєструється у всіх існуючих службах, ваш дохід збільшиться пропорційно. Вигода від прямої співпраці із замовником контента очевидна: вся обумовлена сума перейде до вас в руки. Крім того, у вас в цьому випадку з'являється право пропонувати свої статті, оскільки власник сайту вам довіряє. Втім, існують і негативні моменти. Часто новачків примушують писати тестові статті, мотивуючи це необхідністю оцінити, наскільки добре статті "підуть”, чи їх читатимуть з належним інтересом.

Логіка в тестових завданнях є: власники сайтів спостерігають, як на статті того або іншого автора реагують відвідувачі. Завдання власника знайти найпривабливіший матеріал, благо дефіциту в копірайтерах на сьогодні не спостерігається. Подібна позиція новачку невигідна -- досвідчені копірайтери в цьому випадку часто виявляються "на коні”. Що ж робити? Або якось захищати статті від використання без вашого дозволу (наприклад, давати посилання на вже опубліковані в інтернеті статті), або звертатися до посередників в особі бірж текстового контента. Посередники забезпечують вам замовлення. Не потрібно шукати замовника і переконувати його працювати саме з вами. За вас це зроблять інші. Крім того, відсоток, який бере система за свої послуги, зовсім незначний, і його можна "відбити”, наперед вкладаючи у вартість статті. Вам залишається тільки продуктивно працювати. Професійні копірайтери радять працювати відразу з декількома текстовими біржами. Таким чином ви зможете розміщувати схожі (але не однакові!) статті (так званий рерайт ) в різних виданнях онлайна, і шанс на продаж відповідно підвищиться: не куплять в одному місці", зате куплять в другом.

Професіонали рекомендують в процесі роботи аналізувати, які статті де краще продаються, і працювати саме в цих темах. Якщо на одній з бірж на ваші статті попит більше, ніж на іншій, варто зорієнтуватися на цього посередника і активніше працювати саме з ним. Наприклад, якщо Ви заробляєте на покупці-продажі статей Texttrader.ru закачайте спеціальну програму, за допомогою якої ви зможете завантажувати статті. Програма необхідна для перевірки тексту на унікальність, а також для спрощення самої процедури завантаження: можна вводити текст, не входивши в аккаунт на сайт, що, у принципі, зручно. Textsale.ru завантажує статті прямо на сайті. Там же ви можете проглядати статті і, якщо буде потрібно, редагувати їх. Іноді статті не проходять перевірку і бракуються. Якщо подібне відбувається регулярно, варто задуматися про можливі причини ваших проблем. Може, стаття містить недоліки, не унікальна за своєю суттю, тобто щось подібне з схожими словами і мовними зворотами в інтернеті вже є. Тому так важливо вчитися мислити оригінально, уникати шаблонів і штампів і вже, звичайно, не запозичувати чужий матеріал.

"Бан” вашої статті - ще не привід опускати руки. З кожною з цих систем можна цілком успішно працювати, з'ясувавши їх особливості. Крім того, копірайтер має можливість брати участь в партнерських програмах, привертаючи в систему друзів і рідних, а також випадкових знайомих або відвідувачів персонального блога. В цьому випадку можна заробляти на чужих продажах. Відсоток буде порівняно невеликим, але це все ж таки краще, ніж зовсім нічого.  

КОПІРАЙТ, РЕРАЙТ | Переглядів: 1381 | Додав: pidberezkiy | Дата: 04.06.2010 | Коментарі (0)

З часом, отримавши досвід і зібравши портфоліо, ви зможете запропонувати свої послуги рекламному агентству. У інтернеті досить фірм, займаються копірайтінгом на професійній основі. Тут вище зарплата, та і сама робота цікавіша. Тут трудиться когорта справжніх професіоналів: дизайнери, менеджери, маркетологи. І у них серйозна клієнтура. Новачки в рекламному агентстві одержують близько 8 тисяч рублів. Їм довіряють найпростіші завдання. За наслідками роботи і відгукам клієнтів керівництво судить про ваш професіоналізм. І якщо ви зумієте продемонструвати високий клас, зарплату вам неодмінно піднімуть в рази. Досвідчені співробітники агентства одержують ще більше. Креативний директор набагато-набагато більше. Як бачите, стимул рости і розвиватися в наявності. Адже креативні директори теж колись починали копірайтерами. ПЛЮСИ І МІНУСИ Мінуси: • Копірайтінг має на увазі, що людина, що займається цією роботою, уміє чітко і ясно висловлювати власні думки. Якщо це не так, перспективи кар'єрного зростання нікчемні. • Без спеціальних знань написати текст на певну тему навряд чи вийде. Існує помилкова думка, ніби то знайдена в інтернеті інформація на задану тему допоможе справитися з поставленим завданням. На жаль копірайтера, компетентний замовник, як правило, легко обчислює першоджерело і викриває "автора” в несумлінності - зі всіма витікаючими звідси наслідками. • Ринок копірайтерів переповнений, і потрібно бути готовим до жорсткої конкуренції. Плюси: • Якщо вдасться обзавестися постійними замовниками і продавати їм по декілька статей в тиждень, на цьому можна непогано заробляти. • Копірайтінг - творча робота, отже, ви можете приступати до неї в будь-який слушний для вас час. • Копірайтінг - перспективний напрям вашої діяльності. Ви зможете щодня відточувати письменницьку майстерність і, можливо, коли-небудь станете другими Джоан Роулінг або Стівеном Кингом!
КОПІРАЙТ, РЕРАЙТ | Переглядів: 1004 | Додав: pidberezkiy | Дата: 04.06.2010 | Коментарі (0)

Як бачите, можна успішно продавати букви. Якщо вам щось не дане від природи, праця і наполегливість можуть компенсувати всі недоліки. І якщо переклад текстів або їх розшифровка все ж таки вимагають знання іноземних мов, то копірайтером може спробувати стати кожен. Почніть з рерайта. Вчіться, тренуйтеся, розвивайте власну мову. Досвід прийде з часом. Одержані навики стануть в нагоді вам в будь-якій області, чим би ви не займалися.
КОПІРАЙТ, РЕРАЙТ | Переглядів: 906 | Додав: pidberezkiy | Дата: 04.06.2010 | Коментарі (0)

Четвер, 21.11.2024, 08:21
Вітаю Вас Гість

ЩО У НАС Є

КОПІРАЙТ, РЕРАЙТ [10]
РОЗСИЛКА І БЛОГИ [8]
ВЛАСНИЙ САЙТ [14]
ОПТИМІЗАЦІЯ САЙТУ [15]
ПАРТНЕРСЬКІ ПРОГРАМИ [8]
ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН [6]
БАНЕРНА МЕРЕЖА [8]
АУКЦІОНИ [7]
ВАЛЮТНІ БІРЖІ [7]
ФОТОГРАФІЯ І ФОТОДИЗАЙН [11]
ІНШІ СПОСОБИ ЗАРОБІТКУ [5]
ЗАРОБИТИ МІЛЬЙОН [9]
ФРІЛАНС [4]



Пошук

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
счетчик посещений