Заробляти в Інтернеті просто. Якщо знаєш ЯК!

СПОСОБИ ЗАРОБІТКУ

Головна » Статті » БАНЕРНА МЕРЕЖА

У категорії матеріалів: 8
Показано матеріалів: 1-8

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
Ви запитаєте: "Яким чином баннерная мережа може посприяти моєму збагаченню?” Спершу можна спробувати прийняти участь в мережі, яка викупляє покази. Якщо ви в змозі здійснювати по 100 тисяч показів банерів щодня, шанс, що ці покази продадуться, вельми високий.
БАНЕРНА МЕРЕЖА | Переглядів: 717 | Додав: pidberezkiy | Дата: 06.06.2010 | Коментарі (0)

В кінці двадцятого століття в Рунеті баннерних мереж було небагато. Охочих стать учасником мережі, навпаки, достатня кількість. Крупні мережі здійснювали сотні тисяч показів банерів щодня. Чарівне слово "реклама” тільки входило в ужиток російських юзерів. Ще не виникало негативних асоціацій, і кожен хотів спробувати себе в рекламі. З цієї причини власники баннерних мереж мали хороший дохід, по суті будучи монополістами. Ці люди заробляли на тому, що спочатку купували покази у власників сайтів, а потім перепродували їх рекламодавцям, але за вигіднішою для себе ціною. Цей механізм працює і сьогодні. Крім того, будь-яка баннерная мережа списує на свій рахунок певний відсоток за послуги (близько 5-15%), що також дає їй можливість продавати і цю частку показів. В даний час популярність деяких баннерних мереж сходить "нанівець”. Це відбувається унаслідок "заєзженності” банерів, застарівання інформації на сайтах, через звичку і ледачого реагування відвідувачів на подібну рекламу. Механізм відмирання старих мереж і появи нових цілком природний і зовсім не свідчить про поступове зникнення баннерообменних служб в цілому. Навпаки, баннерная реклама - одна з щонайпотужніших рекламних служб інтернету. Міняються формати банерів, міняється політика адміністрацій і служб, але сама система залишається. "движки” DLE
БАНЕРНА МЕРЕЖА | Переглядів: 735 | Додав: pidberezkiy | Дата: 06.06.2010 | Коментарі (0)

Примітно, що останнім часом процес створення баннерной мережі перестав носити агштарний відтінок. З'явилися сервіси, що пропонують кожному охочому (а не тільки комерційним структурам) відкрити баннерную мережу на їх "движку” за відсоток від показів мережі. Таким чином, веб-майстер не платить за створення власної мережі ні копійки. Найвідомішими "движками” є BannerBank.ru і BannerHost.ru. До рук веб-майстра потрапляє унікальний механізм, завдяки якому він може почати цікавий, прибутковий бізнес. Якщо розглядати проблему пріцельнєє, припустимо, на прикладі аналізу створених мереж в БаннерХосте (БаннерБанк в цьому плані набагато благополучнєє), можна відмітити, що більшість мереж не в змозі здійснювати значну кількість показів. Розкручуються ті, у кого є персональні, чудово відвідувані ресурси, або ті, хто активно викупляє покази укупі з активним розкручуванням. Власне, два ці пункти і є основним секретом успіху. Без цього неможливо вивести бізнес на гідний рівень.
БАНЕРНА МЕРЕЖА | Переглядів: 694 | Додав: pidberezkiy | Дата: 06.06.2010 | Коментарі (0)

Спершу потрібно зайти на сторінку http://www. bannerhost.ru/ і перейти по посиланню "Реєстрація”. Вам запропонують заповнити анкету: ввести свої координати, а також параметри майбутньої мережі. Наперед продумайте її назву і тематичну спрямованість. Наприклад, AutoBanner можна записати таким чином: АВ 468 х 60 або Exchange for man як EfM 468 х 60. Постежте, як будують назви інші баннерниє мережі. Дуже важливо знайти щось своє: з одного боку - що запам'ятовується, з іншою - унікальне. З форматом мережі ви вже визначилися? У нашому випадку ви можете вибрати три варіанти: графічний (банери gif, jpg, flash), графічний біформатний (наприклад, банер 100 х 100 "розкривається” до формату 150 х 150 при наведенні на нього миші) і текстовий. У БаннерХосте в першу чергу привертає нульова комісія системи (адміністрації "движка”). Ви можете призначати власну комісію - близько 10%, не побоюючись, що частину ваших показів продадуть, як у випадку з БаннерБанком, що "зрізає” в свою користь близько 7% від добового об'єму. Наприклад, якщо ваша баннерная мережа здійснює близько 500 тисяч показів щодня, то 50 тисяч підуть вам на рахунок. В межах цієї кількості ви зможете демонструвати будь-яку рекламу: як свою, так і чужу, продаючи покази по вигідному для вас курсу.
БАНЕРНА МЕРЕЖА | Переглядів: 691 | Додав: pidberezkiy | Дата: 06.06.2010 | Коментарі (0)

Вигідно багатьом. Крупним порталам, що займаються щоденною публікацією новин або статей. Сайтам, торгуючим нерухомістю або автомобілями. Але перш за все інтернет-магазинам. В межах той самий 50 тисяч показів магазини дістають можливість "відкручуват” банери, що рекламують власні товари. Якщо уявити, що на кожну тисячу показів в цьому випадку доводиться 5 кліков, тобто CTR банера складає 0,5, то з 50 тисяч показів магазин може одержати 250 переходів. З цієї кількості покупки можуть зробити 10 чоловік на загальну суму 20 тисяч рублів. Тепер можете собі уявити, який прибуток магазина за місяць?
БАНЕРНА МЕРЕЖА | Переглядів: 731 | Додав: pidberezkiy | Дата: 06.06.2010 | Коментарі (0)

Важливим етапом в створенні власної баннерной мережі є процес вибору доменного імені і місця під розміщення сайту. Це необхідно зробити з міркувань престижу. Адже БаннерБанк (БаннерХост) надає тільки. "движок” - внутрішню частину, в якій здійснюватимуться настройки мережі, обкладинку ж слід розміщувати на платному хостингу. Можливо, доведеться витратитися на покупку короткого доменного j/мени (наприклад, виходячи з приведеного вище прикладу, efm.ru або efm468.ra). Все залежатиме від того, яка назва для своєї мережі ви придумаєте. Таким чином, учасник вашої персональної мережі, зайшовши до вас на сайт і ввівши логін і пароль в спеціальній формі, потраплятиме в свій аккаунт, розташований на БаннерХосте.
БАНЕРНА МЕРЕЖА | Переглядів: 782 | Додав: pidberezkiy | Дата: 06.06.2010 | Коментарі (0)

Головним рекламним інструментом в баннерной мережі є банер. Його формат ви вибираєте, коли створюєте мережу. Мається на увазі, що цей формат популярний, про це було сказано вище. Вимоги до банерів відмінні в різних мережах, але є щось, що їх об'єднує, обов'язкова наявність на банері посилання на сайт, відсутність порнографічних елементів, пропаганди насильства, вимоги до "ваги” банера, до його дизайну. Найбільш поширені в інтернеті формати: .gif, jpg і флеш. Gif-банери можуть бути статичними і анімаційними, jpg-банери - тільки статичними, флэш-банери - тільки анімаційними. Анімаційний gif-банер найбільш поширений, оскільки його виготовлення не викликає складнощів навіть у новачків. Він є набором статичних gif-кадрів, розташованих в певній послідовності. За допомогою програми GifAnimator, яку нескладно освоїти, банер можна без праці виготовити. В даний час продається багато літератури на цю тему. А ось створення флэш-банера звичайно замовляють фахівцям. Подібний банер завжди буває анімованим. Він виготовляється за допомогою спеціальних програм і управляється за допомогою вбудованої мови Action Script. Технологія дозволяє реалізовувати різні яскраві ефекти: переміщення тексту, тривимірність, перетворення з одного предмету в іншій, випадкові дії.
БАНЕРНА МЕРЕЖА | Переглядів: 828 | Додав: pidberezkiy | Дата: 06.06.2010 | Коментарі (0)

Заповзятливі власники баннерних мереж інвестують в свої дітища чималі гроші. Передбачається, що ці вкладення "відіб'ються”, як тільки прийдуть рекламодавці. Створення баннерной мережі - відповідальний процес, який має на увазі серйозні грошові витрати.
БАНЕРНА МЕРЕЖА | Переглядів: 704 | Додав: pidberezkiy | Дата: 06.06.2010 | Коментарі (0)

Понеділок, 29.04.2024, 10:57
Вітаю Вас Гість

ЩО У НАС Є

КОПІРАЙТ, РЕРАЙТ [10]
РОЗСИЛКА І БЛОГИ [8]
ВЛАСНИЙ САЙТ [14]
ОПТИМІЗАЦІЯ САЙТУ [15]
ПАРТНЕРСЬКІ ПРОГРАМИ [8]
ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН [6]
БАНЕРНА МЕРЕЖА [8]
АУКЦІОНИ [7]
ВАЛЮТНІ БІРЖІ [7]
ФОТОГРАФІЯ І ФОТОДИЗАЙН [11]
ІНШІ СПОСОБИ ЗАРОБІТКУ [5]
ЗАРОБИТИ МІЛЬЙОН [9]
ФРІЛАНС [4]



Пошук

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
счетчик посещений