Навігація по сайту-магазину повинна бути гранично спрощеною і інтуїтивно зрозумілої. Потрапивши на сайт, перше, що відвідувач повинен побачити - загальний каталог: те, чим магазин торгує, а також список товарів, що мають найбільший попит. Чим краще організована навігація, тим швидше покупець здійснить вибір, отже, тим великий прибуток ви одержите. Пам'ятайте про "правило трьох кліков”, коли товар не можна ховати далі третьої сторінки: перший клік здійснюється на титульній - покупець потрапляє в розділ, другий - клік по назві товару в розділі, третій ~- покупець потрапляє на сторіночку з товаром і кладе його в корзину. Згідно статистиці, часто замовляють зовсім не те, що шукають. По якій-небудь з причин людина відмовляється відразу здійснювати покупку і вважає за краще ще побродити - пошукати що нібудь оригінальніше. Тому на сторіночках обов'язково потрібно розміщувати посилання на супутні товари, на товари з сусідніх розділів. З іншого боку, чим більший вибір, тим важче зважитися на покупку. З двох предметів простіше вибрати один, чим з десяти - така особливість людської психіки. Використовуйте цю особливість собі на благо, пропонуйте до вибору схожі речі, але з різних вартісних ніш. Часто покупці товар в корзину кладуть, але потім його не оплачують. Причина може полягати в складній процедурі оплати або в її малій варіабельності. Наприклад, не всіх влаштовує оплата готівкою кур'єру або накладеним платежом хтось вважатиме за краще зробити передоплату Яндекс-грошима. Постарайтеся включити в скрипт магазина всі можливі способи.
|