Суть в наступному. Якась фірма випускає продукцію, що не має аналогів на ринку. Щоб дізнатися, наскільки вдало виробники ЀвиступилиЀ, влаштовується опит в інтернеті. Мається на увазі, що думка рядового юзера виключно важлива. Деякі виробники висилають пробників для ознайомлення, а також календарі, диски і буклети довільного розміру і змісту (рай для лкь бітелей ЀхалявиЀ). Звичайно, ніхто Ѐза такЀ писати хороші відгуки не стане, тому за заповнення анкети виплачується винагорода. Таким чином, товар просуває себе на ринку, обзаводившись ощасливленими споживачами, а юзери кладуть в кишеню невелику суму грошей, приблизно $10-15 за опит. Здається, що ніж більше анкет ви заповните, тим солідніше стане ваш заробіток. Чом би не так! Опитів буває так мало, а сума, придатна до висновку з системи, настільки висока, що досягти її практично неможливо. Крім того, сайти з опитами нерідко ЀвиснутьЀ. І виходить, що начебто людина відповіла на якусь кількість питань, але до кінця так і не добрався, отже, винагороди не одержав? Іноді під маскою офіційних представників відомих компаній ховаються шахраї, які зі всієї опитної мішури черпають найважливішу ш!формацию про доходи, витрати, коротше - матеріальному достатку і інших ваших орієнтирах, включаючи поштову адресу імейл. Іноді ці дані потрапляють до рук не зовсім чесних людей. До речі, торгівля конфіденційною інформацією все ще процвітає.
|