Рекламодавці створюють сайт, куди запрошують інтернет-користувачів, обіцяючи їм виплачувати деяку суму за читання рекламних листів. Користувач реєструється, на нього заводиться аккаунт, нараховується близько п'яти доларів за реєстрацію. І тут починається найцікавіше. На поштову скриньку починають приходити листи у величезних кількостях. У кожному з таких листів знаходиться посилання, що веде на певний сайт. На посилання потрібно натиснути, тільки в цьому випадку рекламодавець повірить, що лист прочитали. За подібний перехід нараховується, припустимо, одін-полцента, але часто значно менше. Зібрати суму, яку можна зняти з свого рахунку, практично неможливо. Теоретично для того, щоб вступити в програму і стать співробітником фірми, вам необхідно купити товарів на певну суму, припустимо, на 100 доларів. Ви довго мучитеся сумнівами, але все-таки наважуєтеся розлучитися з кровно заробленими “зеленими”. Вас окриляє думка, що багатотисячний заробіток, про який так красиво розповідала знайома вашої мами, зовсім скоро дозволить вам щомісячно купувати “тонни” косметики. Отже, покупка вами здійснена, і ви стаєте повноправним працівником організації під звучною назвою “Коммон Энтерпрайзерс”. Ви смутно здогадуєтеся, що набір для резки фруктів стоїть максимум п'ятсот рублів і у принципі вам не потрібен. Виходить, що гроші викинуті на вітер. Тепер ваше завдання “охмурити” друзів і подруг, витягнувши з них ті ж сто доларів і усучивши їм товар сумнівного призначення. З цих грошей у вашу кишеню перемістяться 5% від 100, і ніж більше чоловік ви привернете за реферральной програмою, тим швидше “відіб'єте” витрачену ні що суму.
|