СПОСОБИ ЗАРОБІТКУ
ЯК ПРАВИЛЬНО ВИБРАТИ ТЕМУ І ДИЗАЙН ДЛЯ РОЗСИЛКИ
У виборі теми також слід керуватися прикладом вже діючих розсилок. Підпишіться на найпопулярніші з них, проаналізуйте, в чому секрет їх успіху у підписчиків, і спробуйте використовувати всі сильні сторони цих проектів у власній розсилці.
Популярність теми визначається кількістю розсилок в рубриці і кількістю підписчиків у конкретних розсилок. Наприклад, якщо в одній рубриці 70 розсилок і по 40-50 тисяч підписчиків у десяти з них, а в іншій - 30 розсилок і 5 тисяч підписчиків у двох, то перша рубрика представляє для вас більший інтерес.
Виразно сформулюйте назву і опис розсилки - анонс, який покликаний привертати до неї майбутніх підписчиків. Відчуйте різницю в назвах: "Мій улюблений автомобіль” і "Автомобіль: корисні поради бувалого майстра”.
Дизайн вашої розсилки може бути довільним, проте розумним, поєднуватиме красу і простоту, щоб лист "важив” не дуже багато. Введете тільки один текст - система автоматично відформатує його і надасть пропозиціям легкому для читання вигляду. Всі новачки підтримуються системою: анонс про вашу розсилку обов'язково пройде в новинах, і таким чином ви одержуєте реальний шанс одержати перших підписчиків.
|
Категорія: РОЗСИЛКА І БЛОГИ | Додав: pidberezkiy (04.06.2010)
|
Переглядів: 869
| Рейтинг: 0.0/0 |