Якщо тема розсилки актуальна, кількість підписчиків почне рости швидко, оскільки користувачів у подібних служб дуже багато. Поступово можна зібрати вельми значну аудиторію, наприклад, і тридцять, і сорок тисяч чоловік. Все залежатиме від вибраної тематики, інформаційної якості розсилки і регулярності її виходу в ефір.
Періодичність розсилки одна з найважливіших складових її успіху. Досвід показує, що дуже часті (раз або кілька разів на день) або, навпаки, рідкісні (один раз в місяць) випуски однаково згубні для рейтингу розсилки. У першому випадку читач просто не встигає засвоїти інформацію, втрачає нитку оповідання і, як наслідок, інтерес. У другому - взагалі забуває про розсилку, як би вона не була хороша. Оптимальний варіант робити випуски один або двічі в тиждень.
Для того, щоб про вашу розсилку не забували, бажано докладати розумні зусилля для її просування. Підійдуть будь-які адекватні способи: реклама на сайтах, в блогах, в дружніх розсилках. Звичайно самі служби розсилок пропонують спеціальні платні послуги; по досвіду, саме вони і виявляються найбільш дієвими.
|