Успішне просування сайту неможливе без дотримання певних законів, які, власне, і обумовлюють послідовність дій будь-якого, у тому числі і початківця, "раскрутчика”. На "мережевому” сленгові "розкруччик” - це людина, що займається популяризацією сайту середовище користувачів. Він "прописує” сайти в пошукових системах і каталогах, займається розміщенням посилань і банерів. Таким чином "розкручування” робить максимально можливу кількість дій, в результаті яких сайт опиниться у ряді самих відвідуваних. Нога в ногу з "розкручуванням” працює "оптимізатор”. Він покращує текст на сторінці, роблячи його легким для читання для пошукових машин. Причому робота над текстом має на увазі рівномірне розміщення ключових слів, які заздалегідь слід визначити і "вмонтувати” в текст. І те, і інше заняття не віддільні один від одного, оскільки є частинами єдиного цілого. У принципі, кожен в змозі освоїти цю професію - тут немає нічого складного, - доведеться лише вивчити деякі речі, про які піде мова нижче. Поважаючий себе веб-майстер зобов'язаний бути ще і оптимізатором. Інакше ситуація почне нагадувати знамениту мініатюру Аркадія Райкина один пришиває до піджака рукава, інший - гудзики, третій - підкладку, а у результаті ніхто ні за що не відповідає. Пустити процес на самоплив, довірити пошуковій машині мимовільну індексацію, означає, занапастити весь бізнес. Адже тільки уручну можна задати правильні слова, по яких стануть приходити потрібні люди. Наприклад, якщо інтернет-магазин спеціалізується на торгівлі кормом для домашніх тварин, абсолютно не потрібне, щоб до його сторінок зверталися люди, отримання силосу, що цікавляться технологією. Тобто в даному випадку ключове слово "корм” вже не підходить. Якщо нецільові відвідувачі зайдуть, вони зрозуміють, що не туди потрапили, і нічого не придбають. Якщо веб-майстра цікавить перш за все кількість, а не якість, можна і залишити це ключове слово. У іншому випадку необхідно знову оптимізувати сторінку.
|