Заробляти в Інтернеті просто. Якщо знаєш ЯК!

СПОСОБИ ЗАРОБІТКУ

Головна » Статті » ОПТИМІЗАЦІЯ САЙТУ

ПРИСТУПАЄМО ВЛАСНЕ ДО РОЗКРУЧУВАННЯ

У недосвідченого веб-майстра напевно виникло питання: чому ми спочатку оптимізували сторінки і тільки потім почали прописувати їх в пошукових системах?

Насправді дотримати порядок в нашому випадку - дуже важливе завдання. Завдяки грамотній оптимізації існує можливість потрапити в початок сторінки видачі в пошукових системах. Якщо сторінка не оптимізована, пошукова машина може її забракувати і або взагалі не індексувати, або проїндексувати погано. І те, і інше нам небажано. Після того, як ви найкращим чином оптимізували зміст сайту з урахуванням вищевказаного, слід приступити до тривалої і дуже копіткої роботи - додаванню сайту в каталоги і пошукові системи. Буде краще, якщо ви станете додавати сайт уручну. Безумовно, можна скористатися спеціальними сервісами, подібними Uhuhu.ru або lps.ru.

 Проте фахівці своєї справи так не роблять, оскільки в подібному випадку зручність піде не на користь якості, а описи стануть виглядати написаними під копірку. Невеликий секрет: пошукові системи вельми цінують різноманітні описи і посилання з текстом, відмінним у кожному конкретному випадку. Крім додавання сайту в каталоги, варто звернути увагу і на такий популярний в інтернеті метод розкручування, як перехресний обмін посиланнями. На жаль, Яндекс з кожним своїм апдейтом все менше звертає на них увагу (більшу вагу мають односторонні посилання), але цінність подібних посилань для веб-майстра від цього не стає нижчою, оскільки вони були і залишаються джерелом додаткового трафіку. Для підвищення тІЦ корисно мінятися не просто посиланнями і ні з ким потрапило, а тематичними посиланнями з сайтами спорідненої тематики. Шукати подібні сайти просто - досить ввести в будь-яку пошукову форму ключове слово- те слово, яке найкращим чином відповідає тематиці вашого сайту. Як правило, сайти, розташовані в першій десятці на сторінці видачі, і без того задоволені рівнем відвідування власного сайту і навряд чи відреагують на вашу пропозицію. В цьому випадку варто подивитися, чи немає у сайта каталога посилань. Якщо посилання в цьому каталозі прямі (тобто ведучі відразу на вашу сторінку, а не через редірект), сенс в обміні є. Інакше, якщо каталог використовує в формовані скриптом посилання, мінятися не варто.

Подібні посилання просто не зарахуються Яндексом. Інформація, яку ви одержите в результаті пошуку, допоможе знайти таких же, як і ви, новачків - сайти з схожою відвідуваною. З ними рекомендується встановити контакт. Посилання бажано розміщувати в спеціальному розділі, який можна назвати просто "Посилання" або "Наші друзі". Набагато більший ефект буває від взаємного розміщення посилань на головних сторінках.

Категорія: ОПТИМІЗАЦІЯ САЙТУ | Додав: pidberezkiy (06.06.2010)
Переглядів: 730 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вівторок, 03.12.2024, 18:47
Вітаю Вас Гість

ЩО У НАС Є

КОПІРАЙТ, РЕРАЙТ [10]
РОЗСИЛКА І БЛОГИ [8]
ВЛАСНИЙ САЙТ [14]
ОПТИМІЗАЦІЯ САЙТУ [15]
ПАРТНЕРСЬКІ ПРОГРАМИ [8]
ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН [6]
БАНЕРНА МЕРЕЖА [8]
АУКЦІОНИ [7]
ВАЛЮТНІ БІРЖІ [7]
ФОТОГРАФІЯ І ФОТОДИЗАЙН [11]
ІНШІ СПОСОБИ ЗАРОБІТКУ [5]
ЗАРОБИТИ МІЛЬЙОН [9]
ФРІЛАНС [4]



Пошук

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
счетчик посещений