СПОСОБИ ЗАРОБІТКУ
ПЕРСПЕКТИВИ РОБОТИ КОПІРАЙТЕРОМ
З часом, отримавши досвід і зібравши портфоліо, ви зможете запропонувати свої послуги рекламному агентству. У інтернеті досить фірм, займаються копірайтінгом на професійній основі. Тут вище зарплата, та і сама робота цікавіша.
Тут трудиться когорта справжніх професіоналів: дизайнери, менеджери, маркетологи. І у них серйозна клієнтура.
Новачки в рекламному агентстві одержують близько 8 тисяч рублів. Їм довіряють найпростіші завдання. За наслідками роботи і відгукам клієнтів керівництво судить про ваш професіоналізм. І якщо ви зумієте продемонструвати високий клас, зарплату вам неодмінно піднімуть в рази. Досвідчені співробітники агентства одержують ще більше.
Креативний директор набагато-набагато більше. Як бачите, стимул рости і розвиватися в наявності. Адже креативні директори теж колись починали копірайтерами.
ПЛЮСИ І МІНУСИ
Мінуси:
• Копірайтінг має на увазі, що людина, що займається цією роботою, уміє чітко і ясно висловлювати власні думки. Якщо це не так, перспективи кар'єрного зростання нікчемні.
• Без спеціальних знань написати текст на певну тему навряд чи вийде. Існує помилкова думка, ніби то знайдена в інтернеті інформація на задану тему допоможе справитися з поставленим завданням. На жаль копірайтера, компетентний замовник, як правило, легко обчислює першоджерело і викриває "автора” в несумлінності - зі всіма витікаючими звідси наслідками.
• Ринок копірайтерів переповнений, і потрібно бути готовим до жорсткої конкуренції.
Плюси:
• Якщо вдасться обзавестися постійними замовниками і продавати їм по декілька статей в тиждень, на цьому можна непогано заробляти.
• Копірайтінг - творча робота, отже, ви можете приступати до неї в будь-який слушний для вас час.
• Копірайтінг - перспективний напрям вашої діяльності. Ви зможете щодня відточувати письменницьку майстерність і, можливо, коли-небудь станете другими Джоан Роулінг або Стівеном Кингом!
|
Категорія: КОПІРАЙТ, РЕРАЙТ | Додав: pidberezkiy (04.06.2010)
|
Переглядів: 1013
| Рейтинг: 0.0/0 |