СПОСОБИ ЗАРОБІТКУ
ПРО ДОСТАВКУ ТОВАРІВ ПОКУПЦЯМ
Слід заздалегідь подумати і про те, як ви маєте намір здійснювати доставку. Можна найняти приватних осіб, що займаються візництвом, але цей спосіб недостатньо надійний існує ризик зіткнутися з шахрайством. Краще звернутися в спеціальні служби, що спеціалізуються на доставках товарів. Вийде подорожче, зате без ризику втратити товар. Також бажано давати можливість покупцю вибрати, як йому зручніше одержати покупку: поштою післяплатою, кур'єрською доставкою або забрати самому. Взагалі варіабельность як оплати, і доставки позитивно позначається на репутації магазина. Чим більше способів пропонує магазин, тим краще стануть продаватися товари, оскільки відбудеться більший обхват аудиторії. Звичайно покупців насторожує, якщо у магазина немає системи консультацій по телефону. Перша покупка завжди хвилююча, часто виникають питання: чи не обдурять мене, наскільки швидко доставлять товар, як буде якість товару і інше. Щоб покупець не переживав, слід організувати на сайті магазина розділ з питаннями-відповідями, де в популярній формі і найбільш дохідливо викласти інформацію. Має сенс інформувати покупця про стан замовлення. У цьому плані ідеальна організація в інтернет-магазині Озон.ру: така опція як "особистий кабінет” дозволяє у будь-який момент з'ясувати, на якому етапі знаходиться наше замовлення. Співробітники магазина завжди дзвонить і уточнюють час, коли зручніше привезти товар. Будьте акуратні: на початковому етапі формується ваша репутація. Покупець вирішує, стане він вам довіряти чи ні. Від цього залежить, чи повернеться він знову на ваш сайт, щоб зробити покупки, або вибере магазин ваших прямих конкурентів, де інформація відбита, чіткіше, а обслуговування організоване швидко і без збоїв.
|
Категорія: ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН | Додав: pidberezkiy (06.06.2010)
|
Переглядів: 909
| Рейтинг: 0.0/0 |