Якщо ви вирішили відкрити на своєму сайті інтернет-магазин, напевно ви вже подумали про те, які товари в ньому продаватимуться.. Втім, ви можете поки тільки примірятися, роздумувати; зважувати все "за і проти”. Вам цікава сама ідея, яку ви готові реалізувати в осяжно! майбутньому. У такому разі дійсно слід визначитись з тим, в якому сегменті торгівлі ви стане розвивати бізнес, що для вас найприйнятніше з погляду прибутку. Торгувати в інтернеті можна обшир ним спектром товарів, якось: • товарами для будинку і дачі; • косметикою і парфумерією; • подарунками, іграшками; • книгами і будь-якою іншою друкарською продукцією; • ліками; • тютюновою продукцією; • товарами для хобі і дозвілля; • квитками; • туристичними путівками; • одягом і взуттям; • програмним забезпеченням; • побутовою технікою і електронікою. Прикладом максимального обхвату аудиторії є книжкові магазини, оскільки важко знайти людину, яка б ніколи і нічого не читав. Подібний бізнес вимагає наявність складських приміщень, штату досвідчених співробітників, кур'єрів, що здійснюють доставку. Щоб справлятися, необхідно мати досвід і навики. Як правило, торгувати в інтернет приходять що вже відбулися в оффлайне книжкові магазини. Що ж робити новачку, якщо торгівля книжковою продукцією - мрія всього його життя? Спершу написати власну книгу і спробувати її продати. Безумовно, не всі здатні "сварять” шедевр, проте хочеться думати, що в якійсь області ви все ж таки відбулися. Можливо, ви сильні в косметології або програмуванні, так поділитеся знаннями з тими, що оточують! Зовсім не обов'язково "замахуватися” на великий об'єм - двадцяти тисяч слів або близько чотирьох авторських листів цілком достатньо. Електронну книгу можна продавати за допомогою розсилки або блога. Багато авторів так і поступають: нерідко в інтернеті зустрічаються електронні книги з "кричущими” заголовками, якось: "Як зберегти зір, працюючи на комп'ютері?” або "Кулінарні рецепти улюбленої тещі”. Покупців можна знайти завжди - хтось обов'язково зацікавиться вашою книгою, адже ви не самотні в своїх інтересах. Зверніть увагу на ті, що існують тільки в електронному варіанті книги. У подібного товару маса переваг. Формат, розмір, умови зберігання - все це не вимагає великих витрат і надзвичайно зручно у використанні. Магазин електронних книг напевно не стане для його власника чимось особливо обтяжливим. На початковому етапі варто витратитися на програміста, який напише хороший скрипт, завдяки якому отримання платежів, та і самі продажи здійснюватимуться в автоматичному режимі. Залишиться лише додавати нові товари і рахувати прибуток. Одне "але”, супроводжуюче цей вид торгівлі, - практично у кожної книги є власник, і необхідно питати у нього дозвіл на публікацію (укладати договір). Можна сказати, що це "палиця про два кінці”. З одного боку, відомі письменники можуть взагалі не піти з вами на, контакт. З іншою раніше; автори, що не публікувалися, будуть ради будь-якої публікації, у тому числі і в електронному вигляді. Почніть працювати з останніми. По ходу роботи ви виявите, що люди стануть самі до вас приходити і пропонувати свої книги. Інший приклад. Сайт є періодичним виданням, що регулярно публікує новини на тему нерухомості. Юзери, ці матеріали, що читають, психологічно налаштовані конкретно на цю тему, з тієї або іншої причини це їм цікаво. Припустимо, ви в свою чергу вирішуєте зайнятися торгівлею косметикою. Розміщуєте інформацію про магазин і чекаєте покупців місяць, два, шість, але їх чогось дуже мало. У чому причина? У нецільовій аудиторії. Якби ви торгували, наприклад, меблями, торгівля б пожвавилася, оскільки де нерухомість, там і предмети інтер'єру - столи, дивани, шафи і інше. Звичайно, торгівля меблями вимагає солідних вкладень, адже меблі необхідно спочатку придбати у виробника. Меблі потрібно зберігати, отже, доведеться орендувати приміщення під склад. Це теж інвестиції. Подібний вид торгівлі, мабуть, не підійде людям, що працюють на комп'ютері удома. Значно простіше торгувати чим-небудь менш громіздким: косметикою, біжутерією, товарами для рукоділля.
|