Існує важливий нюанс, про який повинен знати будь-який фотограф. Якщо зйомка визнана репортажем, дозволи на неї не потрібно брати навіть у зірок. Для знімків, репортажів, у фотобанках існує окрема категорія – "використання редакціями газет і журналів”. Адміністрація звичайно охоче скуповує подібні знімки, а отже, на цьому терені можна розвернутися і зробити хороші гроші. Можна почати з концертів всесвітньо відомих гастролерів. Озброївшись могутньою оптикою, спробуйте зробити якомога більше кадрів, кращі відберете потім. Якщо ви володієте графічними редакторами, можна додати до знімків ефекти, зробивши фотографії орігинальнєє. І саме з цими знімками ідиті у фотобанк. Щоб забезпечити своїм роботам хорошу продаваємость, слід не просто розмістити їх в категорії репортажу. Це всього лише півсправи. Тут важливий сюжет і композиція. Знімок обов'язково повинен нести ідею - про це вже мовилося в цьому розділі. Оскільки конкуренція дуже висока, вам необхідно подумати, чим же ваші знімки стануть відрізнятися від інших. Ось тут має сенс проглянути роботи конкурентів, проаналізувати, чим же їх фотографії унікальні. І придумати що-небудь своє. Напевно у вас під час перегляду народиться ідея. Якщо ви вирішите піти цією дорогою, приготуйтеся до труднощів. Тільки наполегливість і сміливість допоможуть вам утриматися в бізнесі. Адже бути постійною тінню зоряних осіб непросте завдання. Ще один вид зйомки, репортажу, - фотографії з народних святкувань і гулянь. Новий рік, масниця, хресний хід, 9 травня - на вулиці і в храмах можна знайти масу цікавих сюжетів. Подібні фото непогано розкуповуються напередодні святкових дат. Тому робити знімки необхідно наперед, за рік-два до їх розповсюдження. Якщо ви знімаєте незвичайну подію, яка трапилася в конкретний день, то з реалізацією знімка краще не затягувати, а відразу пропонувати його в газети (наприклад, газета, ру або дні.ру), оскільки цінність знімка визначається його свіжістю і новизною. На наступний після події день знімок втратить актуальність і знеціниться.
|