Головним рекламним інструментом в баннерной мережі є банер. Його формат ви вибираєте, коли створюєте мережу. Мається на увазі, що цей формат популярний, про це було сказано вище. Вимоги до банерів відмінні в різних мережах, але є щось, що їх об'єднує, обов'язкова наявність на банері посилання на сайт, відсутність порнографічних елементів, пропаганди насильства, вимоги до "ваги” банера, до його дизайну. Найбільш поширені в інтернеті формати: .gif, jpg і флеш. Gif-банери можуть бути статичними і анімаційними, jpg-банери - тільки статичними, флэш-банери - тільки анімаційними. Анімаційний gif-банер найбільш поширений, оскільки його виготовлення не викликає складнощів навіть у новачків. Він є набором статичних gif-кадрів, розташованих в певній послідовності. За допомогою програми GifAnimator, яку нескладно освоїти, банер можна без праці виготовити. В даний час продається багато літератури на цю тему. А ось створення флэш-банера звичайно замовляють фахівцям. Подібний банер завжди буває анімованим. Він виготовляється за допомогою спеціальних програм і управляється за допомогою вбудованої мови Action Script. Технологія дозволяє реалізовувати різні яскраві ефекти: переміщення тексту, тривимірність, перетворення з одного предмету в іншій, випадкові дії.
|