В кінці двадцятого століття в Рунеті баннерних мереж було небагато. Охочих стать учасником мережі, навпаки, достатня кількість. Крупні мережі здійснювали сотні тисяч показів банерів щодня. Чарівне слово "реклама” тільки входило в ужиток російських юзерів. Ще не виникало негативних асоціацій, і кожен хотів спробувати себе в рекламі. З цієї причини власники баннерних мереж мали хороший дохід, по суті будучи монополістами. Ці люди заробляли на тому, що спочатку купували покази у власників сайтів, а потім перепродували їх рекламодавцям, але за вигіднішою для себе ціною. Цей механізм працює і сьогодні. Крім того, будь-яка баннерная мережа списує на свій рахунок певний відсоток за послуги (близько 5-15%), що також дає їй можливість продавати і цю частку показів. В даний час популярність деяких баннерних мереж сходить "нанівець”. Це відбувається унаслідок "заєзженності” банерів, застарівання інформації на сайтах, через звичку і ледачого реагування відвідувачів на подібну рекламу. Механізм відмирання старих мереж і появи нових цілком природний і зовсім не свідчить про поступове зникнення баннерообменних служб в цілому. Навпаки, баннерная реклама - одна з щонайпотужніших рекламних служб інтернету. Міняються формати банерів, міняється політика адміністрацій і служб, але сама система залишається. "движки” DLE
|